FOCUS. Lucrul de care depinde viitorul companiei tale

FOCUS. Lucrul de care depinde viitorul companiei tale
299,00 MDL

Disponibilitate: Stoc Limitat

Livrare
  • În Chișinău: 24 de ore
  • În Moldova: 2-3 zile

Grăbește-te, produs cu stoc limitat!

    • 1 persoane au cumpărat acest produs.

Achită online cu LiberCard în 3 rate cu 0%!

sau

Produse Asemănătoare

Bifează produse pentru a le adăuga în coșul de cumpărături sau selecteaza toate

Carte disponibilă în:

Adresa Telefon Stoc
Vezi pe hartă UNIC et 1 Bestseller Chișinău bd. Ștefan cel Mare 8 060-977-597 Stoc limitat
Vezi pe hartă CENTRU Bestseller Chișinău str. Pușkin 35 068-799-033 Stoc limitat
Vezi pe hartă BOTANICA Jumbo et 1 Bestseller Chișinău bd. Decebal 23/1 060-211-443 Stoc limitat
Vezi pe hartă CIOCANA Bestseller bd. Mircea cel Bătrân 32 069-930-499 Stoc limitat
Vezi pe hartă TELECENTRU Bestseller Chișinău str. Drumul Viilor 36/1 069-003-400 Stoc limitat

Descriere

„O CARTE CARE MERITĂ TOATĂ ATENȚIA TA. OBLIGATORIE PENTRU FIECARE ANTREPRNOR.” - ENTREPRENEUR ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

Excelentă în mediul concurențial de astăzi. Ușor de citit, ușor de aplicat. „Focus” este o carte plină de sfaturi concrete, la obiect, despre cum poți asigura un viitor de succes afacerii tale.

Specialistul în marketing, Al Ries oferă informații valoroase bazându-se pe o experiența în afaceri de peste 25 de ani de ani. Cartea „Focus” pre­zintă metoda inteligentă prin care compania ta poate să evolueze, să-şi mărească cota de piață și să-și sporească valoarea fără a-și sacrifica însă activele cheie de care va avea în viitor.

„O carte deosebit de importantă. Data viitoare când vei dori să-ți diversifici linia de produse îți garantez că te vei gândi de două ori. — PHILIP KOTLER

Care este secretul creșterii și prosperității unei companii?

Expertul în marketing Al Ries are răspunsul: CONCENTRARE.

Abordarea sa față de manage­mentul afacerilor se bazează pe premisa că succesul de lungă durată depinde de concentrarea asupra produselor de bază și de evitarea tentației de diversificare a activităților.

Folosind exemple din lumea reală, Al Ries arată că în absolut orice industrie companiile care rezistă diversificării și se concentrează în schimb pe deținerea unei categorii în mintea consumatorilor sunt cele care domină piețele.

„Ce este brandul tău? Dacă nu poți răspunde la această întrebare în două sau trei cuvinte atunci ai o problemă.”

Managerii care caută să-și concentreze eforturile vor găsi în această carte exemple valoroase din diverse domenii.”- Publishers Weekcly ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

„Grozavă carte! O recomand tuturor celor care au nevoie de un duș cu apă rece ca să le aducă aminte cât este de riscantă lipsa concentrării.— Michael Gerber

„O lectură obligatorie pentru toți antreprenorii care urmăresc să ocupe poziția de lideri de piață.— Harold Burson

„Cartea ce te va ajuta să-ți concen­trezi atenția asupra rezultatelor.”— Spencer Johnson

Cine a cumpărat acest produs, a mai cumpărat:

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 431
Apariția: 2022
ISBN: 9789975324588
Dimensiuni: 13 x 20 cm
Greutatea: 0.4340

Pareri

Bestseller.md îți mai recomandă: