Cele 22 de legi absolute de branding

Al Ries, Laura Ries

Stoc Limitat

Grăbește-te, produs cu stoc limitat!

Vă mai recomandăm

Setul Top 4 Cărți Bestseller: 4 cărți la preț de doar 1

Doar Azi la Mega Reducerea de 80%

Preț special 99,00 MDL Preț standard 500,00 MDL
 Set Top 4 Cărți de Business și Dezvoltare Personală (Ofertă Limitată)

Doar Azi la 50% Reducere

Preț special 499,00 MDL Preț standard 1.000,00 MDL

Produs disponibil în:

Descriere

Ce au în comun companii precum BMW, Coca-Cola sau Starbucks?

Un brand puternic!

O carte care trebuie citită de toți cei care vor să pătrundă în mintea consumatorului. Principiile descrise sunt esențiale pentru construirea unui brand de clasă mondială și răspunde la întrebări importante precum:
✓ Cum găseşti acel nume memorabil, pe care nimeni nu-l va uita?

✓ Cum să eviți cu orice preţ să fii pe locul al doilea în categoria ta?

✓ Cum să te concentrezi pe ceea ce este cu adevărat esențial?

Prin intermediul analizei unor companii de prim rang precum Rolex sau Volvo, această carte arată cum trebuie de construit un brand veritabil." — PHILIP KOTLER

Mai multe informații

Limba: Română
Pagini: 320
Apariția: 2022
Coperta: Copertă moale
Dimensiuni: 20 x 13 cm
ISBN: 9789975354745