Vânzătorul de Elită. Tehnici și Strategii de Succes

Vânzătorul de Elită. Tehnici și Strategii de Succes
199,00 MDL (41,63 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Dacă sunteţi agenţi sau directori de vânzări, responsabili de marketing sau întreprinzători privaţi şi doriţi să vă sporiţi cifra de afaceri, volumul vă pune la dispoziţie informaţii privind stabilirea unei întâlniri de afaceri, identificarea nevoilor potenţialului client, prezentarea produsului sau a serviciului, negocierea şi încheierea contractului.

Specialiştii în domeniul vânzărilor vă împărtăşesc secretele succesului lor. Numeroasele exemple şi sfaturi practice vă vor ajuta să vă însuşiţi diverse strategii de vânzare şi tehnici de persuasiune, în aşa fel încât să deveniţi în scurt timp profesionişti de elită.

Cuprins: Prospectarea şi stabilirea întâlnirilor •  Modele de scrisori trimise prin e-mail sau prin poştă •  Pregătirea întrevederii •  Contracararea obiecţiilor •  Arta de a încheia o afacere •  Secretele vânzătorilor de elită •  Psihologia în serviciul vânzărilor •  Dejucarea capcanelor cumpărătorilor •  Regula de aur a negocierii

Despre Autor

Michael Aguilar este directorul societăţii Aventage, organism de formare specializat în tehnicile de prospectare comercială, de vînzare şi negociere. Predă tehnici de vînzare şi negociere la mai multe şcoli superioare de comerţ. De acelaşi autor, la Editura Polirom a apărut Vînzătorul de elită (2008).

 



Cuprins:
Socializarea şi relaţionarea interumana •  Dezvoltarea personală •  Comunicarea financiară şi relaţionarea publică în organizaţii •  Comunicarea, persuasiunea, influenţarea •  Presiunea diferenţelor perceptuale şi culturale •  Registrele comunicării umane •  Pragmatică negocierii afacerilor

Stefan Prutianu
De acelaşi autor, la Editura Polirom au apărut: Comunicare şi negociere în afaceri (1998); Inteligenţa Marketing Plus (coautor, 1998; ediţia a II-a, 2003); Manual de comunicare şi negociere în afaceri (două volume, 2000); Cercetarea de marketing. Studiul pieţei pur şi simplu (coautor, 2002; ediţia a II-a, 2004); Antrenamentul abilitaţilor de comunicare (2005); Antrenamentul abilitaţilor de comunicare. Limbaje ascunse (2006); Antrenamentul abilitaţilor de negociere (2007).
(n. 1954), profesor universitar, conducător de doctorat la Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor, Universitatea „Al.I. Cuza", Iaşi. Stagii de formare în marketing şi comunicare la universităţile Paris-Sud (1992), Las Islas Baleares (1992), Nebraska at Omaha (1993). Volume publicate: Introducere în modelarea economică (coautor, 1988); Managementul micilor afaceri (coautor, 1993); Negocierea şi analiza tranzacţională (1995); Marketing – probleme, teste, comentarii (coautor, 1996); Inteligenţa marketing (coautor, 1997); Comunicarea interumana şi negocierea afacerilor (1998); Dicţionar de marketing (în colaborare, 2006). A publicat peste 900 de articole în presă de interes general şi în reviste de specialitate (Timpul, Monitorul, Ziarul de Iaşi, Literatură şi artă, Opinia Studenţeasca, Dialog, Tribună economică, Capital, Economistul, Idei de afaceri, Psihologia socială, Caiete sociologice etc.). A fost distins cu Premiul Uniunii Scriitorilor pentru Inteligenţa marketing plus (1998).

Detaliile Produsului

Titlu Original: Vendeur d'elite
Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 272
Editura: Polirom
Apariția: 2008
ISBN: 978-973-46-1081-5
Dimensiuni: 13 x 20 cm
Greutatea: 0.3100

Pareri

Părerile Clienților 1 item(s)

Cartea este buna atat pentru
Cartea este buna atat pentru incepatori cat si pentru intermediari in experienta vanzarii. O carte bazata pe principii de vanzare pur europene adapatate culturii noastre. Da o recomad sa fie cumparata si sa se afle in biblioteca oricarei firme,vanzator sau director general
Evaluarea
Parerea lui Adelina / (Plasată la data 27.06.2014)