Tratat de Comunicare și Negociere în Afaceri

Tratat de Comunicare și Negociere în Afaceri
526,00 MDL (110,04 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Descrierea Cărții

Sunt prezentate tehnici şi metode aplicabile în diverse situaţii de comunicare - între angajator şi angajat, între client şi vânzător, între reprezentanţi ai unor unităţi comerciale - , care facilitează dialogul între parteneri şi determină eficienta negocierii. Numeroase exemple practice şi exerciţii completează noţiunile teoretice şi ajuta la fixarea lor.

Volumul se adresează studenţilor şi profesorilor de la facultăţile de Economie şi Administrarea Afacerilor, precum şi oamenilor de afaceri.

Cuprins: Socializarea şi relaţionarea interumană •  Dezvoltarea personală •  Comunicarea financiară şi relaţionarea publică în organizaţii •  Comunicarea, persuasiunea, influenţarea •  Presiunea diferenţelor perceptuale şi culturale •  Registrele comunicării umane •  Pragmatica negocierii afacerilor

Despre Autor

Ștefan Prutianu - (n. 1954), profesor universitar, conducător de doctorat la Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor, Universitatea „Al.I. Cuza", Iaşi. Stagii de formare în marketing şi comunicare la universităţile Paris-Sud (1992), Las Islas Baleares (1992), Nebraska at Omaha (1993). A publicat peste 900 de articole în presă de interes general şi în reviste de specialitate. A fost distins cu Premiul Uniunii Scriitorilor pentru Inteligenţa marketing plus (1998).



Cuprins:
Socializarea şi relaţionarea interumana •  Dezvoltarea personală •  Comunicarea financiară şi relaţionarea publică în organizaţii •  Comunicarea, persuasiunea, influenţarea •  Presiunea diferenţelor perceptuale şi culturale •  Registrele comunicării umane •  Pragmatică negocierii afacerilor

Stefan Prutianu
De acelaşi autor, la Editura Polirom au apărut: Comunicare şi negociere în afaceri (1998); Inteligenţa Marketing Plus (coautor, 1998; ediţia a II-a, 2003); Manual de comunicare şi negociere în afaceri (două volume, 2000); Cercetarea de marketing. Studiul pieţei pur şi simplu (coautor, 2002; ediţia a II-a, 2004); Antrenamentul abilitaţilor de comunicare (2005); Antrenamentul abilitaţilor de comunicare. Limbaje ascunse (2006); Antrenamentul abilitaţilor de negociere (2007).
(n. 1954), profesor universitar, conducător de doctorat la Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor, Universitatea „Al.I. Cuza", Iaşi. Stagii de formare în marketing şi comunicare la universităţile Paris-Sud (1992), Las Islas Baleares (1992), Nebraska at Omaha (1993). Volume publicate: Introducere în modelarea economică (coautor, 1988); Managementul micilor afaceri (coautor, 1993); Negocierea şi analiza tranzacţională (1995); Marketing – probleme, teste, comentarii (coautor, 1996); Inteligenţa marketing (coautor, 1997); Comunicarea interumana şi negocierea afacerilor (1998); Dicţionar de marketing (în colaborare, 2006). A publicat peste 900 de articole în presă de interes general şi în reviste de specialitate (Timpul, Monitorul, Ziarul de Iaşi, Literatură şi artă, Opinia Studenţeasca, Dialog, Tribună economică, Capital, Economistul, Idei de afaceri, Psihologia socială, Caiete sociologice etc.). A fost distins cu Premiul Uniunii Scriitorilor pentru Inteligenţa marketing plus (1998).

Detaliile Produsului

Titlu Original: Tratat de comunicare și negociere în afaceri
Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 792
Editura: Polirom
Apariția: 2008
ISBN: 978-973-46-1223-9
Dimensiuni: 16 x 23,5 cm
Greutatea: 0.7000

Pareri