Toți Marketerii sunt Mincinoși. Talentul de a spune povești autentice într-o lume sceptică

Mai multe poze

Toți Marketerii sunt Mincinoși. Talentul de a spune povești autentice într-o lume sceptică

Preț de Listă: 167,00 MDL (34,94 RON)

Preț: 135,00 MDL (28,24 RON)

Economisești: 32,00 MDL (6,69 RON) (19%)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Suntem convinşi că vinul are un gust mai bun dacă-l bem dintr-un pahar scump.
Ni se pare acceptabil ca un Porsche de 80 000 de dolari să-i fie net superior unui Volkswagen de 36 000 de dolari, care este practic același fel de mașină. 
Admitem fără rezerve că pantofii sport de 125 de dolari sunt mai comozi (și arată mai bine) decât varianta lor de 25 de dolari.

Ce altceva este publicitatea, dacă nu efortul de a vinde ceva cu ajutorul unei povești frumoase? 
Într-o lume în care majoritatea oamenilor au un număr infinit de opțiuni, dar prea puțin timp pentru a le analiza pe toate, marketingul adevărat înseamnă să spui povestea diferită.
Toți marketerii spun povești! 
Iar când o fac așa cum trebuie, îi credem. Și dacă e să-l ascultăm pe Seth Godin, adevărații marketeri nu vorbesc despre date tehnice, nici măcar despre beneficii. Dimpotrivă, ei spun o poveste – una în care vrem să credem, indiferent dacă are sau nu legătură cu realitatea.

Marketerii dau greș atunci când joacă murdar și sunt egoiști, după cum o dovedesc telemarketerii, companiile producătoare de țigarete și politicienii corupți. Ai grijă: dacă povestea ta nu este autentică, vei depăși limita dintre iluzie și fraudă! Vrei să te asiguri că nu ajungi la stâlpul infamiei în lumea afacerilor? Folosește cele trei întrebări de control oferite de Seth Godin:

Care-i povestea ta?
Cei care au nevoie de această poveste vor crede în ea?
Este povestea ta adevărată?
Savurează pe îndelete cea mai importantă și mai contro­versată carte a lui Godin despre arta marketingului!
• Lucrare inclusă în Top 100 al celor mai vândute cărți pe Amazon.
• Prezentată în Miami Herald, New York Times și Chicago Tribune.

- See more at: http://www.cartepedia.ro/carte/afaceri-si-economie/management-si-dezvoltarea-afacerilor/toti-marketerii-sunt-mincinosi-42926.html#sthash.VRRUupRu.dpuf

Suntem convinşi că vinul are un gust mai bun dacă-l bem dintr-un pahar scump.

Ni se pare acceptabil ca un Porsche de 80 000 de dolari să-i fie net superior unui Volkswagen de 36 000 de dolari, care este practic același fel de mașină.
Admitem fără rezerve că pantofii sport de 125 de dolari sunt mai comozi (și arată mai bine) decât varianta lor de 25 de dolari.

Ce altceva este publicitatea, dacă nu efortul de a vinde ceva cu ajutorul unei povești frumoase?

Într-o lume în care majoritatea oamenilor au un număr infinit de opțiuni, dar prea puțin timp pentru a le analiza pe toate, marketingul adevărat înseamnă să spui povestea diferită.

Toți marketerii spun povești!

Iar când o fac așa cum trebuie, îi credem. Și dacă e să-l ascultăm pe Seth Godin, adevărații marketeri nu vorbesc despre date tehnice, nici măcar despre beneficii. Dimpotrivă, ei spun o poveste – una în care vrem să credem, indiferent dacă are sau nu legătură cu realitatea.

Marketerii dau greș atunci când joacă murdar și sunt egoiști, după cum o dovedesc telemarketerii, companiile producătoare de țigarete și politicienii corupți. Ai grijă: dacă povestea ta nu este autentică, vei depăși limita dintre iluzie și fraudă! Vrei să te asiguri că nu ajungi la stâlpul infamiei în lumea afacerilor? Folosește cele trei întrebări de control oferite de Seth Godin:

Care-i povestea ta?

Cei care au nevoie de această poveste vor crede în ea?

Este povestea ta adevărată?

Savurează pe îndelete cea mai importantă și mai contro­versată carte a lui Godin despre arta marketingului!

• Lucrare inclusă în Top 100 al celor mai vândute cărți pe Amazon.

• Prezentată în Miami Herald, New York Times și Chicago Tribune.

 

Recenzii


 

„Ia-i pe Leo Burnett, David Ogilvy, Bill Bernbach și Mark Twain. Combină-le creierele și rade-le tot părul de pe cap. Pe cine obții? Pe Seth Godin.“ -- Jay Levinson

„În fiecare an, mii de autori publică lucrări de afaceri, însă numai câțiva devin vedete și intră în elita mondială. Încă și mai puțini dintre aceștia se pot lăuda că, după chipul și asemănarea lor, a fost creată o păpușă – unul singur, mai exact. Godin ne oferă o combinație inimitabilă de gândire contrafactuală și simț al umorului.“ -- BusinessWeek

„Godin e cel mai bun exemplu pentru validitatea teoriilor sale: semizeu al internetului, autor de bestselleruri, orator solicitat, întreprinzător de succes, expert în marketing și blogger de top. Este prețuit în special pentru felul în care analizează fenomenul internaut, iar eseurile și opiniile sale sunt citate pe scară largă, atât online, cât și offline.“ -- Forbes.co

 

Despre Autor


 

Seth Godin este autorul a unsprezece bestselleruri internaţionale, traduse în peste treizeci de limbi, printre care Marketingul bazat pe permisiune (1999), Vaca mov (2003) şi Triburi (2008).

Licenţiat în informatică şi filozofie, cu un MBA în marketing de la Stanford Business School, a fondat una dintre primele companii de marketing online şi a fost vicepreşedinte al departamentului de marketing al permisiunii pentru Yahoo!

A publicat editoriale în FastCompany şi deţine unul dintre cele mai populare bloguri de afaceri din lume, renumele lui bazându-se pe faptul că pune accentul pe creativitate şi originalitate.

Detaliile Produsului

Titlu Original: All Marketers Are Liars
Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 166
Editura: Curtea Veche
Apariția: Decembrie 2015
ISBN: 978-606-588-751-0
Dimensiuni: 13,5 x 20,5 cm
Greutatea: 0.2000

Pareri