Tehnici de Vînzare Eficiente. Planul de Vînzare. Principii și Condiții Esențiale

Tehnici de Vînzare Eficiente. Planul de Vînzare. Principii și Condiții Esențiale
225,00 MDL (47,07 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Lucrarea Tehnici de vânzare eficiente. Planul de vânzare. Principii și condiții esențiale prezintă principalele tipuri de vânzare, aspectele de care trebuie să ţineţi seama în comunicarea cu clienţii, precum şi câteva secrete de negociere utile oricărui agent comercial.

Indiferent dacă vindeţi ciocolată, ulei de motor sau asigurări de viaţă, aţi trecut cel puţin o dată prin experienţă neplăcută a ratării unui contract. Nu aţi înţeles corect nevoile clientului, nu v-aţi argumentat inspirat ofertă, aţi fost prea nesigur sau prea încrezător, n-aţi ştiut când să cedaţi şi când să insistaţi. Cu ajutorul acestor Tehnici de vânzare eficiente, orice tranzacţie va fi un succes.

Cuprins: Cele două tipuri principale de vânzare •  Planul de vânzare adaptată •  Planul de vânzare persuasivă •  Condiţiile care favorizează dialogul •  Crearea unui climat de încredere •  Afirmarea de sine •  Cum să stabiliţi o întâlnire prin telefon •  Schema celor 4C •  Cum să aveţi o bună relaţie cu clienţii •  Arta de a pune întrebări •  Cele zece reguli de aur pentru ca argumentul să meargă direct la ţintă •  Metodele de a „vinde" preţul

Despre Autor

Marc Corcos şi-a început cariera profesională ca vânzător. După ce a deţinut funcţiile de director regional, director de vânzări şi apoi director comercial al unei importante companii internaţionale, a colaborat cu un cabinet de consiliere şi formare, unde a fost consultant pentru firme naţionale şi internaţionale. A format şi a orientat peste 30.000 de oameni de vânzări în cadrul conferinţelor, stagiilor şi seminarelor despre tehnici de vânzare şi comunicare.


Cuprins:
Socializarea şi relaţionarea interumana •  Dezvoltarea personală •  Comunicarea financiară şi relaţionarea publică în organizaţii •  Comunicarea, persuasiunea, influenţarea •  Presiunea diferenţelor perceptuale şi culturale •  Registrele comunicării umane •  Pragmatică negocierii afacerilor

Stefan Prutianu
De acelaşi autor, la Editura Polirom au apărut: Comunicare şi negociere în afaceri (1998); Inteligenţa Marketing Plus (coautor, 1998; ediţia a II-a, 2003); Manual de comunicare şi negociere în afaceri (două volume, 2000); Cercetarea de marketing. Studiul pieţei pur şi simplu (coautor, 2002; ediţia a II-a, 2004); Antrenamentul abilitaţilor de comunicare (2005); Antrenamentul abilitaţilor de comunicare. Limbaje ascunse (2006); Antrenamentul abilitaţilor de negociere (2007).
(n. 1954), profesor universitar, conducător de doctorat la Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor, Universitatea „Al.I. Cuza", Iaşi. Stagii de formare în marketing şi comunicare la universităţile Paris-Sud (1992), Las Islas Baleares (1992), Nebraska at Omaha (1993). Volume publicate: Introducere în modelarea economică (coautor, 1988); Managementul micilor afaceri (coautor, 1993); Negocierea şi analiza tranzacţională (1995); Marketing – probleme, teste, comentarii (coautor, 1996); Inteligenţa marketing (coautor, 1997); Comunicarea interumana şi negocierea afacerilor (1998); Dicţionar de marketing (în colaborare, 2006). A publicat peste 900 de articole în presă de interes general şi în reviste de specialitate (Timpul, Monitorul, Ziarul de Iaşi, Literatură şi artă, Opinia Studenţeasca, Dialog, Tribună economică, Capital, Economistul, Idei de afaceri, Psihologia socială, Caiete sociologice etc.). A fost distins cu Premiul Uniunii Scriitorilor pentru Inteligenţa marketing plus (1998).

Detaliile Produsului

Titlu Original: Les techniques de vente-- qui font vendre
Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 288
Editura: Polirom
Apariția: 2008
ISBN: 978-973-46-1020-4
Dimensiuni: 13 x 20 cm
Greutatea: 0.3100

Pareri