Tehnici de Comunicare în Social Media

Tehnici de Comunicare în Social Media
202,00 MDL (42,26 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Social media este un domeniu foarte interesant pentru comunicatori, datorita imenselor avantaje oferite de noile canale de comunicare online, de interactiune sociala si de propagare, partajare sau cautare a informatiilor. Acestea permit unor comunitati extinse de participanti sa produca si sa distribuie texte, fotografii, elemente audio si video, intr-o maniera, cu o viteza si cu rezultate nemaintilnite pina acum in media traditionala.
 
Volumul prezinta cele mai adecvate tehnici si strategii pentru a avea succes in social media si se adreseaza unei game largi de utilizatori, de la persoanele care doresc sa-si faca un blog, un cont de Twitter sau de Facebook pentru comunicarea interpersonala, personal branding sau pentru a ajunge lideri de opinie in spatiul public (studenti la facultatile de comunicare, relatii publice si jurnalism, bloggeri, jurnalisti, toti cei interesati de comunicarea online) pina la persoanele fizice sau juridice care folosesc social media in scopuri de afaceri (companii de servicii, comert, productie, firme de relatii publice si de consultanta politica).
 
Cuprins:
Social media, prezentare succinta • Tehnici de comunicare in blogosfera • Cum procedezi ca sa ai succes in blogging? • Twitter • Tehnici de interactiune pe Twitter • Cum creezi cuvinte care fac buzz (buzzwords) • Cum obtii urmaritori? • Facebook • Strategia de continut • Cum sa fii un bun prieten • Cum sa procedezi pentru a primi like-uri • Strategia de PR in social media • Managementul reputatiei online • Cum sa creezi mesaje virale • Cum obtii sprijinul celor care influenteaza in social media • Comunicatul online de presa • Evaluarea rezultatelor

Recenzii

”De ce imi place cartea? Pentru ca foloseste un limbaj simplu, pentru ca ofera termeni explicati foarte bine si pentru ca a aparut in print si nu in online. Da, are un limbaj si informatii „basic”, insa nu acesta e rolul unui manual? Sa ii invete pe cei care nu stiu ce trebuie sa faca cu cuvintele potrivite? Pentru mine, e genul de carte pe care as da-o clientilor mei in mina sa o citeasca cuvint cu cuvint.

(…) eu una recomand cartea spre lectura, ca baza pentru ceea ce urmeaza a fi un drum lung, greu, dar frumos in social media.” -- Andreea Marc, 5 februarie 2012, pe andreeamarc.ro

”Tehnici de comunicare in social media poate fi utila unei persoane care nu a mai avut deloc, dar absolut deloc tangenta cu blogurile, Twitter sau Facebook. Autorul prezinta detaliat cum sa iti faci un blog, cum sa il promovezi, cum sa interactionezi cu ceilalti pe Twitter sau Facebook.” -- Marius Sescu, 25 ianuarie 2012, pe mariussescu.ro

”Prima mea impresie despre Tehnici de comunicare in social media este una pozitiva. Pentru ca apreciez de fiecare data atunci cand autorul unui articol sau, in acest caz, al unei carti, isi lasa amprenta personala asupra creatiei sale. Si mai pot spune ca acest prim manual in limba romana dedicat social media se adreseaza in primul rind celor care fac primii pasi in acest mediu. Bineinteles, nu sint lasati la o parte cei cu experienta ci dimpotriva, sint dati drept exemple. Un alt motiv pentru care imi place aceasta carte este documentarea foarte buna si citarea, de fiecare data, a sursei unui sondaj, citat sau informatii.” -- Marius Ovidiu Calugaru, 15 februarie 2012, pe blogatu.ro

Despre Autor

Horea Mihai Badau este asistent universitar doctor la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii din cadrul Universitatii Bucuresti, Catedra de Presa, si presedinte al Asociatiei Consumatorilor de Media (http://horeabadau.wordpress.com).

A fost reporter de stiri la Radio Delta RFI si la ziarul Romania libera, redactor‑sef la MediaPro Grup, Mediafax, departamentul de stiri online, realizator de emisiuni la Radio France Internationale, project manager si apoi content manager al portalului www.apropo.ro si a activat in departamentul de publicitate al postului de televiziune Antena 1, iar apoi ca editor si editor coordonator la Realitatea TV.

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 216
Editura: Polirom
Apariția: Ianuarie 2011
ISBN: 978-973-46-1972-6
Dimensiuni: 16 x 23,5 cm
Greutatea: 0.2500

Pareri