Strategii Publicitare. De la Studiul de Marketing la Alegerea Diferitelor Media

Strategii Publicitare. De la Studiul de Marketing la Alegerea Diferitelor Media
314,00 MDL (65,69 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor: cum pot fi intelese si aplicate strategiile de marketing ale intreprinderii, cum pot fi apreciate instrumentele geomarketingului, cum poate fi determinata calitatea unei optiuni creative a agentiei de publicitate sau ce suporturi mediatice sint utile mesajului publicitar pentru a optimiza vinzarile firmei.

Aspectele expuse, teoretice si practice, sint sustinute de exemple concludente din sfera publicitatii internationale. Strategii publicitare se adreseaza studentilor in comunicare si publicitate, precum si tuturor celor interesati de aspectele politicii de marketing.

Cuprins: Clientul agentiei de publicitate si piata sa • Consumatorul • Mediul • Strategiile de comunicare • Planul media • Canalele mediatice • Reclama non-media • Planul de campanie

Despre Autori

Luc Marcenac este profesor de relatii publice la Lycee Galilee din Paris.

Alain Milon este profesor la Universitatea Paris X si expert in sociologie pentru CITTAL. In colaborare cu Michele Jouve, Alain Milon a mai publicat Communication et organisation des entreprises (1996).

Serge-Henri Saint-Michel este consultant in marketing si comunicare in cadrul JIPO-Interactive. Impreuna cu Alain Milon a publicat Etudes de cas de strategies publicitaires (1992) si Lexicom: les 3500 mots du marketing publicitaire et des techniques de production (2000).

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 456
Editura: Polirom
Apariția: 2006
ISBN: 973-46-0042-7
Dimensiuni: 16 x 23,5 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri

Părerile Clienților 1 item(s)

Exemplele sunt cele mai bune raspunsuri
Exemplele sunt cele mai bune raspunsuri la intrebarile noastre . Cartea aceasta e un exemplu foarte bun pentru oamenii din publicitate !
Evaluarea
Parerea lui Laura / (Plasată la data 27.06.2014)