Strategii de Responsabilizare

Mai multe poze

Strategii de Responsabilizare

Preț de Listă: 154,00 MDL (32,22 RON)

Preț: 77,00 MDL (16,11 RON)

Economisești: 77,00 MDL (16,11 RON) (50%)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Responsabilizarea, unul dintre cele mai promiţătoare concepte de afaceri ale anilor ’80, este apreciat şi astăzi ca „uşor de zis, dar greu de făcut“. E clar că managerii doresc angajaţi care să-şi asume responsabilităţi, iar angajaţii doresc să se implice cât mai mult în activitatea companiilor.

Undeva pe acest drum apar însă obstacole. Autorii cărţii de faţă analizează punerea în aplicare a strategiilor de responsabilizare, subliniind faptul că este vorba despre o nouă paradigmă managerială. Aplicarea acestui concept înseamnă, de fapt, trecerea de la cultura ierarhică a unei organizaţii la aceea bazată pe responsabilizare. Atitudinile, comportamentele şi modurile de relaţionare trebuie să se schimbe pentru ca o organizaţie, membrii echipelor şi liderii lor să păşească spre responsabilizare.

Cartea vă prezintă conceptele-cheie necesare acestui drum: cele trei strategii utile instituirii responsabilizării în organizaţie, cele trei etape ale procesului de aplicare a responsabilizării şi cadrul punerii în practică a acesteia. Autorii, specialişti renumiţi ai managementului contemporan, consideră că responsabilizarea este crucială pentru companiile care vor să fie competitive în lumea afacerilor de mâine.

Dintre cărţile lui Ken Blanchard, la Curtea Veche Publishing au mai apărut: Manager la minut, 2001 (coautor Spencer Johnson), De la scop la realizare, 2004 (coautor Jesse Stoner), Reţeta unui lider, 2004 (coautor Marc Muchnick), Managementul şi valorile, 2004 (coautor Michael O’Connor) şi Secretul, 2005.

 

Despre Autor


 

Ken Blanchard, faimos autor de cărţi pentru dezvoltare personală şi organizaţională, consultant în afaceri şi conferenţiar intens solicitat, este caracterizat de prieteni, colegi şi clienţi ca unul dintre cei mai perspicace, mai puternici şi mai înţelepţi oameni de afaceri din prezent.

Influenţa sa ca autor de cărţi motivaţionale este extraordinară şi vastă. Bestsellerul Manager la Minut s-a vândut în peste 13 milioane de exemplare şi continuă să se afle în topuri. De asemenea, Blanchard a publicat numeroase cărţi scrise în colaborare cu specialişti de renume.

Blanchard este liderul spiritual al organizaţiei The Ken Blanchard Companies, o firmă internaţională 

de training în domeniul managementului şi consultanţei, pe care a înfiinţat‑o în 1979 împreună cu soţia sa. De asemenea, este lector colaborator la universitatea pe care a absolvit-o, Cornell, făcând parte şi din consiliul de administraţie al acesteia.

The Ken Blanchard Companies a avut în vedere încă de la înfiinţare trei scopuri simple, dar cruciale: să schimbe în bine viaţa semenilor, să sporească valoarea şi eficienţa angajaţilor la locul de muncă şi să ajute companiile‑client să devină furnizori autentici de calitate. În faimoasele lui conferinţe şi cărţi, pline de căldură sufletească şi umor, Blanchard manifestă un pătrunzător simţ critic şi o gândire constructivă, care i-au asigurat reputaţia de a fi unul dintre cei mai mari experţi în leadership din lume.

Numeroasele cărţi care îi poartă semnătura (unele dintre acestea fiind scrise împreună cu diverşi colaboratori) s-au vândut în peste 18 milioane de exemplare în total şi au fost traduse în peste 25 de limbi. Blanchard a primit de-a lungul timpului numeroase premii şi distincţii, în domenii precum management, oratorie şi leadership.

Detaliile Produsului

Titlu Original: The 3 Keys to Empowerment. Release the Power within People for Astonishing Results
Limba: Română
Coperta: Copertă tare
Pagini: 288
Editura: Curtea Veche
Apariția: 2007
ISBN: 978-973-669-339-7
Dimensiuni: 15 x 21 cm
Greutatea: 0.5200

Pareri