Strategii de Relații Publice

Strategii de Relații Publice
162,00 MDL (33,89 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Volumul abordeaza modelele si teoriile managementului strategic, evidentiaza schimbarile pe care globalizarea si Internetul le aduc in politica de PR a firmelor si explica cum pot fi evaluate relatiile publice din perspectiva dimensiunii lor etice.

In fiecare capitol se prezinta un exemplu de campanie premiata, ale carei rezultate sint analizate plecind de la instrumentele si tacticile utilizate. Strategii de relatii publice se adreseaza studentilor si practicienilor din domeniul relatiilor publice si al disciplinelor inrudite.

Cuprins: Relatiile publice si cultura organizationala • Modelele teoretice ale comunicarii corporatiste • Bunuri tangibile si intangibile • Managementul reputatiei • Imaginea si brandingul • Identitatea corporatista • Comunicare interna si PR: angajatii ca ambasadori • „Clientul nostru, stapinul nostru”: promovarea, vinzarile si a marketingul • Marketing versus productie • Gindeste global, actioneaza local • PR versus propaganda

Recenzie

”O lucrare bine documentata asadar, cu elemente bine sintetizate si prezentate intr-un mod care faciliteaza intelegerea conceptelor si mai ales aplicarea lor; o carte utila atat celor ce doresc sa lucreze in domeniu, celor aflati la inceput de drum dar si celor ce nu au citit ceva documentat si clar despre strategia de relatii publice.” - Violeta-Loredana Pascal, martie 2009, pe www.prwave.ro

Despre Autor

Sandra Oliver, doctor si fellow la Chartered Institute of Public Relations si Royal Society of Arts, profesor emerit la Universitatea Thames Valley din Londra. A fost redactor-sef al revistei Corporate Communication International Journal (Emerald), principala publicatie europeana academica din domeniul relatiilor publice.

A mai publicat: Corporate Communication: Principles, Techniques and Strategies (1997), Handbook of Corporate Communication and Public Relations (ed., 2004).

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 224
Editura: Polirom
Apariția: 2009
ISBN: 978-973-46-1305-2
Dimensiuni: 13,5 x 20 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri