Strategii de Marketing

Strategii de Marketing

Preț de Listă: 209,00 MDL

Preț: 167,00 MDL

Economisești: 42,00 MDL (20%)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Livrare
  • În Chișinău: 24 de ore (Livrare Gratis de la 599 MDL)
  • În Moldova: 2-3 zile (Livrare Gratis de la 599 MDL)

Descriere

Ce ii poate invata un geniu militar din China antica pe oamenii de afaceri despre castigarea razboiului de marketing? In lucrarea Sun Tzu: strategii de marketing, autorul bestseller-ului Sun Tzu: arta razboiului pentru manageri, adapteaza strategiile clasice de lupta special pentru profesionistii de marketing din zilele noastre. Gerald Michaelson reformuleaza aceste idei permanent valabile ca fiind „principiile razboiului de marketing“. Fiecare in parte este ilustrat prin aplicatii strategice si practice extrase din cele mai de succes campanii de marketing din intreaga lume. Aceste principii includ:

 

• Organizarea informatiilor: cum sa cunosti piata la fel de bine pe cat te cunosti pe tine;

• O pozitie sigura: cum sa ocupi o pozitie care sa nu poata fi depasita cu usurinta de concurentii tai;

• Elementul-surpriza: cum sa domini din punct de vedere psihologic si cum sa anihilezi initiativele concurentilor; 

• Economia fortei: evalueaza cu exactitate unde iti folosesti resursele;

• Structura de comanda: un management bun declanseaza puterea resurselor umane;

• Simplitate: chiar si cele mai simple planuri sunt dificil de executat. 


 

Cine a cumpărat acest produs, a mai cumpărat:

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 272
Editura: Brandbuilders
Apariția: 2007
ISBN: 978-973-1740-02-7
Dimensiuni: 13 x 20 cm
Greutatea: 0.2300

Pareri