Strategia Creativă în Publicitate

Strategia Creativă în Publicitate
255,00 MDL (53,35 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Strategia creativa in publicitate prezinta etapele elaborarii unei reclame, de la culegerea informatiilor, stabilirea publicului-tinta si evaluarea concurentei pina la alegerea strategiilor si canalelor mediatice.

Pe linga notiuni teoretice, studentii la relatii publice si cei ce lucreaza in domeniul publicitatii vor gasi exemple si studii de caz utile pentru intelegerea elementelor-cheie ale unei campanii eficiente. Volumul contine de asemenea numeroase activitati aplicative si site-uri unde cei interesati pot viziona reclamele cu cel mai mare succes de public.

Cuprins: Suportul media: noua inspiratie • Cercetarea – elementul fundamental al unei activitati creative eficiente • Raspunsuri la intrebari frecvente despre scrierea unui text publicitar • Layout-ul: comunicarea prin design • Reclamele la radio • Reclamele de televiziune • Cele trei imperative pentru un marketing direct de succes • Designul publicitar pentru Internet • Prezentarea: cum sa va vindeti ideile

Despre Autor

Bonnie L. Drewniany este profesor asociat la School of Journalism and Mass Communications, University of South Carolina, Columbia. A fost director de copywriting publicitar si a colaborat cu American Express.

A publicat in Wall Street Journal si in diverse reviste academice.

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 368
Editura: Polirom
Apariția: 2009
ISBN: 978-973-46-0273-5
Dimensiuni: 16 x 23,5 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri