Spațiul public și comunicarea

Spațiul public și comunicarea
72,00 MDL (15,06 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Descrierea Cărții

Scopul cartii este acela de a stimula, prin abordari multiple, analiza noilor forme sub care apare spatiul public, in special intreprinderea, care tinde sa se generalizeze, in ceea ce priveste comunicarea, spre ansamblul societatii. O carte de interes pentru mai multe discipline: jurnalism, comunicare, realtii publice, istorie, stiinte politice, sociologie.

Cuprins: „Opinie publica” si dezbatere publica (Patrick Champagne) • Stiintele sociale in spatiul public (Erik Neveu) • Spatiu public, spatiu privat: rolul medierii tehnice (Pierre Chambat) • Spatiul public la scoala societatii pedagogice (Pierre Mœglin) • Intreprinderea din perspectiva spatiului public (Bernard Floris) • Spatiul public si intreprinderile: gindirea sferei profesionale (Christian Le Moenne) • Spatiul public si discursul politic televizat (Jean Mouchon)

Despre Autor

Isabelle Pailliart, profesor de stiintele informarii si ale comunicarii, Universitatea Stendhal din Grenoble; cercetator la GRESEC.


 

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 208
Editura: Polirom
Apariția: 2002
ISBN: 973-683-856-0
Dimensiuni: 16 x 23,5 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri