Sinteze de Psihopedagogie Specială. Ghid pentru Concursuri și Examene de Obținere a Gradelor Didactice

Sinteze de Psihopedagogie Specială. Ghid pentru Concursuri și Examene de Obținere a Gradelor Didactice
346,00 MDL (72,38 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Editia a III‑a, revazuta si adaugita
 
Orice demers de integrare a persoanelor cu cerinte educative speciale trebuie sa porneasca de la schimbarea mentalitatilor – conditie esentiala pentru crearea unui cadru conceptual in asistenta acestor persoane si a unor servicii de evaluare si expertiza corespunzatoare. Volumul ofera atit o prezentare a institutiilor, metodelor si instrumentelor de interventie, cit si materiale cu caracter practic: fise, protocoale si grile dupa care se realizeaza evaluarea si expertiza copilului cu dizabilitati. La acestea se adauga un glosar de termeni frecvent utilizati in psihopedagogia speciala.
 
In noua editie, au fost actualizate capitolele referitoare la cadrul conceptual, stadiul actual si tendintele privind reabilitarea, educatia si asistenta persoanelor cu cerinte speciale, psihodiagnoza copiilor cu cerinte speciale, incluziunea scolara, noile tehnologii informatice si educatia speciala, sistemele de comunicare alternativa si augmentativa si instrumentele de lucru. Noile atitudini fata de conditia sociala, materiala si umana a persoanelor cu dizabilitati sau aflate in dificultate sint astfel amplu reflectate.
 
Din cuprins: Personalitatea si factorii care conditioneaza dezvoltarea copilului cu dizabilitati • Deficiente mintale/de intelect • Deficiente senzoriale • Deficiente fizice si/sau neuromotorii si tulburari psihomotorii • Tulburari de limbaj • Deficiente aso-ciate/multiple • Educatia speciala si elemente de didactica • Educatia copiilor cu dizabilitati in scoala incluziva • Copilul/adultul cu cerinte speciale, familia si integrarea profesionala
 
Despre Autor

Alois Ghergut este doctor in Stiintele Educatiei, cadru didactic titular la Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei din cadrul Universitatii „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi. A activat ca membru in numeroase comisii de specialitate, coordonator, consultant sau membru in cadrul unor proiecte/programe nationale si internationale, coordonator al programului de studii masterale „Diagnoza si interventie la persoane cu cerinte speciale” din cadrul Universitatii „Alexandru Ioan Cuza”.

Principalele domenii de activitate ale autorului sint managementul serviciilor sociale, designul programelor de interventie psihopedagogica, psihopedagogia persoanelor cu cerinte speciale, consiliere psihopedagogica, educatie incluziva.

A mai publicat: Introducere in problematica educatiei integrate (coautor; Spiru Haret, Iasi, 2000), Psihopedagogie speciala. Ghid practic pentru invatamintul la distanta (coautor; Polirom, Iasi, 2000), Psihopedagogia persoanelor cu cerinte speciale (Polirom, Iasi, ed. I, 2001; ed. a II-a revazuta si adaugita, 2006), Managementul serviciilor de asistenta psihopedagogica si sociala. Ghid practic (Polirom, Iasi, 2003), Sinteze de psihopedagogie speciala.

Ghid pentru concursuri si examene de obtinere a gradelor didactice (Polirom, Iasi, ed. I, 2005; ed. a II-a revazuta si adaugita, 2007), Management general si strategic in educatie. Ghid practic (Polirom, Iasi, 2007), Dictionar de kinetoterapie (coautor; Polirom, Iasi, 2007), Elaborarea si managementul proiectelor in serviciile educationale. Ghid practic (coautor, Polirom, Iasi, 2009), Introducere in managementul clasei de elevi (coautor; Editura Universitatii „Alexandru Ioan Cuza”, Iasi, 2010), Evaluare si interventie psihoeducationala. Terapii educationale, recuperatorii si compensatorii (Polirom, Iasi, 2011).

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 528
Editura: Polirom
Apariția: Februarie 2013
ISBN: 978-973-46-3386-9
Dimensiuni: 16,5 x 23,5 cm
Greutatea: 0.6500

Pareri