Sinergologia. De la Limbajul Trupului la Arta de a Citi Gândurile Celuilalt

Sinergologia. De la Limbajul Trupului la Arta de a Citi Gândurile Celuilalt
204,00 MDL (42,68 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Traducere de Luminita Botosineanu si Florin Botosineanu.

Ce exprima gesturile si posturile oamenilor? Gestica femeilor este diferita de cea a barbatilor? Poti ghici gindurile interlocutorilor tai doar in functie de gesturile pe care le fac? Iata ce veti afla din aceasta lucrare 100% practica, remarcabil ilustrata, care vine in continuarea cercetarilor psihologice ale scolii de la Palo Alto in domeniul comunicarii umane.

Cuprins: Dar corpul spune cu voce tare ceea ce spiritul gindeste „in soapta”• Creierul vorbeste prin intermediul miinilor • Reguli de lectura pentru fata si corp • Ochi in ochi • Gura si buzele, intre dorinta si cenzura • Barbia dubitativa • Partile laterale ale corpului, expresia dorintei de dorinta • Miinile care iau si dau • Picioarele, intre fuga si apropiere

 

Recenzie

 ”Cultura, se ştie, a mutilat natură. Gândirea noastră a fost turnată, încă de la naştere, în tiparele culturii, în cele ale bunului simţ (în sensul clasicismului francez). Am fost educaţi ca la carte şi aruncaţi într-un etern pat al lui Procust. Şi nici măcar nu ne-a deranjat acest lucru, pentru că nu am ştiut. Sinergologia ne ajută să ştim, să demascăm ipocrizia limbajului constrâns de societate, să redăm gesturilor semnificaţia lor ingenuă.” - Alină Spinu, Tomis

 

Video: Philippe Turchet


 

Despre Autor

Philippe Turchet, fost actor, regizor şi director al unei companii de teatru, a obţinut mai multe diplome în ştiinţe umane, fiind o autoritate în domeniul comunicării nonverbale. A elaborat o nouă metodă de interpretare a limbajului nonverbal – sinergologia –, un veritabil instrument de înţelegere a mecanismelor care stau la baza tuturor relaţiilor interumane.

De acelaşi autor, la Editura Polirom a apărut: Limbajul trupului și puterea de seducție. Cum să-ți înțelegi interlocutorul cu ajutorul sinergologiei (2006).

uprins:
Socializarea şi relaţionarea interumana •  Dezvoltarea personală •  Comunicarea financiară şi relaţionarea publică în organizaţii •  Comunicarea, persuasiunea, influenţarea •  Presiunea diferenţelor perceptuale şi culturale •  Registrele comunicării umane •  Pragmatică negocierii afacerilor

Stefan Prutianu
De acelaşi autor, la Editura Polirom au apărut: Comunicare şi negociere în afaceri (1998); Inteligenţa Marketing Plus (coautor, 1998; ediţia a II-a, 2003); Manual de comunicare şi negociere în afaceri (două volume, 2000); Cercetarea de marketing. Studiul pieţei pur şi simplu (coautor, 2002; ediţia a II-a, 2004); Antrenamentul abilitaţilor de comunicare (2005); Antrenamentul abilitaţilor de comunicare. Limbaje ascunse (2006); Antrenamentul abilitaţilor de negociere (2007).
(n. 1954), profesor universitar, conducător de doctorat la Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor, Universitatea „Al.I. Cuza", Iaşi. Stagii de formare în marketing şi comunicare la universităţile Paris-Sud (1992), Las Islas Baleares (1992), Nebraska at Omaha (1993). Volume publicate: Introducere în modelarea economică (coautor, 1988); Managementul micilor afaceri (coautor, 1993); Negocierea şi analiza tranzacţională (1995); Marketing – probleme, teste, comentarii (coautor, 1996); Inteligenţa marketing (coautor, 1997); Comunicarea interumana şi negocierea afacerilor (1998); Dicţionar de marketing (în colaborare, 2006). A publicat peste 900 de articole în presă de interes general şi în reviste de specialitate (Timpul, Monitorul, Ziarul de Iaşi, Literatură şi artă, Opinia Studenţeasca, Dialog, Tribună economică, Capital, Economistul, Idei de afaceri, Psihologia socială, Caiete sociologice etc.). A fost distins cu Premiul Uniunii Scriitorilor pentru Inteligenţa marketing plus (1998).

Detaliile Produsului

Titlu Original: La synergologie
Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 288
Editura: Polirom
Apariția: Mai 2015
ISBN: 973-46-0008-7
Dimensiuni: 13,5 x 20 cm
Greutatea: 0.3100

Pareri