Secretele Prosperităţii. Sfaturi Pierdute și Redescoperite pentru Succes în Vremuri Dificile

Secretele Prosperităţii. Sfaturi Pierdute și Redescoperite pentru Succes în Vremuri Dificile
149,00 MDL (31,17 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Cartea este formata dintr-o serie de articole scrise de Napoleon Hill intre 1919 si 1923 pentru publicatia Success Magazine, al carei editor a ajuns mai tarziu. Condus de dorinta de a obtine succesul, Hill a lasat in urma viata plina de lipsuri pe care o ducea in Muntii Apalasi, ajungand sa aiba ca parteneri de afaceri oameni importanti care, asemenea lui, aveau de spus povesti de viata cu final fericit. Aceste articole se concentreaza asupra filosofiei succesului, in viziunea lui Hill. Pornind de la gandurile si experientele a numeroase persoane influente, autorul le arata cititorilor cum sa-si croiasca drumul spre prosperitate.

Multe dintre scrierile reunite in aceasta carte au reprezentat surse de inspiratie pentru alti autori cunoscuti si au stat la baza a numeroase bestselleruri. Parcurgandu-le, cititorii vor descoperi principiile menite sa-i ghideze in calea spre succes. De fapt, ele reprezinta o sinteza a teoriilor lui Napoleon Hill, o selectie a celor mai bune idei ale sale si o reprezentare a filosofiei create de el, cu privire la felul in care orice persoana obisnuita poate obtine succesul, daca isi doreste asta cu adevarat.


Despre Autor

Napoleon Hill (1883-1970) a fost un celebru autor american de cărţi de literatură motivaţională. A trecut de la jurnalistică la Drept, a lucrat pentru Andrew Carnegie şi, evoluând rapid, a ajuns consilier pentru oameni de afaceri, lideri şi preşedinţi, precum: Franklin D. Roosevelt, Mahatma Gandhi, Thomas Edison, Henry Ford. Preocupările lui Hill au vizat convingerile personale ale individului şi rolul lor în atingerea succesului.

Cea mai celebră lucrare a lui Napoleon Hill, De la idee la bani, este, totodată, una dintre cele mai bine vândute cărţi din toate timpurile. A fost publicată pentru prima dată în martie 1937, în timpul Marii Crize Economice. Primul tiraj, de 5 000 de exemplare, s-a epuizat în numai şase săptămâni. Următoarele 10 000 de exemplare, la fel. Până în 1970, la moartea autorului, cartea se vânduse în 20 de milioane de exemplare. De la idee la bani şi-a păstrat statutul de bestseller chiar şi după 70 de ani de la publicare - după cum a consemnat Business Week Magazine, fiind, şi azi, emblematică pentru sectorul literaturii motivaţionale.

Detaliile Produsului

Titlu Original:
Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 220
Editura: Curtea Veche
Apariția: Februarie 2014
ISBN: 978-606-588-651-3
Dimensiuni: 13 × 20,5 cm
Greutatea: 0.3500

Pareri