Secretele Persuasiunii. Cum Să Vinzi Orice Oricui

Secretele Persuasiunii. Cum Să Vinzi Orice Oricui
180,00 MDL (37,66 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Ce anume ii motiveaza pe cumparatori? Cum pot fi ei convinsi sa aleaga un produs si, mai ales, sa-l achizitioneze? Cum poate fi incheiata o afacere profitabila chiar si cu cei mai pretentiosi clienti?

Cartea dezvaluie agentilor de vinzari importanta persuasiunii in incheierea afacerii, a intelegerii psihologiei cumparatorului, dar si a folosirii carismei in relatiile dintre vinzator si clientul sau. Umorul, entuziasmul si abilitatea de a prezenta produsele si serviciile oferite sint citeva dintre tehnicile de succes prin care clientul poate fi convins ca a facut alegerea potrivita.

Cuprins: Cum sa intram in jocul persuasiunii • Psihologia clientului • Cum sa devii un maestru al persuasiunii • Asimilarea tehnicilor de persuasiune

 Despre Autor

Roger Dawson s-a nascut in Marea Britanie si a emigrat in California in 1962. Inainte de a deveni autorul unor importante carti de specialitate, a condus una dintre cele mai importante companii imobiliare din California. Programul sau de cursuri pe casete audio, Secrets of Power Negotiating, a fost lansat sub egida Nightingale-Conant si este cel mai bine vindut program de acest gen din toate timpurile.

Roger Dawson este fondatorul Power Negotiating Institute, cu sediul in California, care ofera cursuri in SUA si in alte tari in urmatoarele domenii: arta negocierii, arta persuasiunii, procese decizionale eficiente si optimizarea performantelor. Diferite firme si societati din Statele Unite ale Americii si din intreaga lume apeleaza la serviciile sale datorita experientei in domeniul strategiilor de negociere, al tehnicilor de persuasiune si al proceselor decizionale, precum si pentru discursuri motivationale.

La Polirom au aparut: Secretele persuasiunii. Cum sa vinzi orice oricui (2006) si Secretele negocierii. Arta de a cistiga in orice situatie (2007).

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 304
Editura: Polirom
Apariția: 2006
ISBN: 973-46-0291-8
Dimensiuni: 13 x 20 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri