Revoluția în Marketing. O Abordare Radicală pentru o Afacere de Succes

Revoluția în Marketing. O Abordare Radicală pentru o Afacere de Succes
216,00 MDL (43,42 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Cartea îi încurajează pe manageri să-şi gândească strategiile într-un mod revoluţionar şi le arătă cum să-şi transforme tehnicile de marketing păstrând preocuparea pentru client şi cerinţele sale. Cei interesaţi vor găsi numeroase sfaturi pentru reorganizarea marketingului firmei şi creşterea eficienţei tehnicilor de gestionare a clienţilor.

Creşterea şi diversificarea ofertei, mai ales în domeniul serviciilor, schimbările în structura demografică, precum şi apariţia unui nou tip de clientelă, mai exigentă, obligă companiile să găsească noi modalităţi de a atrage clienţii şi a-i păstra.

Cuprins: De ce o revoluţie a marketingului? •  Înţelegerea clienţilor •  Revoluţie prin planificare strategică şi segmentare •  Revoluţionarea mărcii •  Managementul relaţiilor cu clienţii •  De la gândirea şi planificarea revoluţionară la acţiune •  Studii de caz

Despre Autori

Paul R. Gamble este profesor de management european la University of Surrey, Marea Britanie, şi director al Surrey European Management School (SEMS). Dintre lucrările publicate: Questions & Answers: Common Marketing Problems (1998), Up Close and Personal? Customer Relationship Marketing at Work (2006, în colab.).

Alan Tapp este profesor la Bristol Business School. A mai publicat: Principles of Direct Database Marketing (2005).

Anthony Marsella este director de marketing şi strategie pentru IBM Business Consulting Services. Dintre lucrările publicate: Toys from Occupied Japan (1995).

Merlin Stone este directorul QCi Ltd, The Database Group Ltd, The Halo Works Ltd şi NowellStone Ltd. A mai publicat: Winning New Customers în Financial Services: Using Relationship Marketing and Information Technology în Consumer Financial Services (1997), Up Close and Personal? Customer Relationship Marketing at Work (2006, în colab.).

Detaliile Produsului

Titlu Original: The Marketing Revolution: The Radical New Way to Transform the Business, the Brand and the Bottom Line
Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 416
Editura: Polirom
Apariția: 2008
ISBN: 978-973-46-1282-6
Dimensiuni: 13 x 20 cm
Greutatea: 0.3100

Pareri

Bestseller.md îți mai recomandă:

  • Marketingul prin E-mail
    -50%

    Marketingul prin E-mail

    Preț de Listă: 230,00 MDL (46,23 RON)

    Preț: 115,00 MDL (23,12 RON)

    Economisești: 115,00 MDL (23,12 RON) (50%)