Descriere
Intr-o societate in plina schimbare, publicitatea se confrunta tot mai des cu provocarea de a-si depasi formele clasice si de a-si comunica mesajul cu maximum de eficienta.
Astfel, publicitatea online, organizarea de evenimente si marketingul viral fac in prezent parte din tot mai multe campanii. Volumul prezinta agentia de publicitate – cu tipologiile si structura specifice unei agentii full-service –, rolurile diverselor departamente si ale membrilor acestora in cadrul campaniei publicitare, precum si efectele mass-mediei asupra publicului. Publicitatea.
De la planificarea strategica la implementarea media se adreseaza tuturor celor care lucreaza in domeniul publicitatii sau sint interesati de fenomenul publicitar.
Cuprins:Agentia de publicitate • Publicitatea si marketingul • Imaginea in publicitate • Planificarea si strategia in publicitate • Elementele specifice creatiei publicitare • Marketingul experimental • Perspective contemporane asupra efectelor publicitatii • Elemente de comunicare interculturala in publicitate
Despre Autor
Delia Cristina Balaban este conferentiar universitar doctor la Catedra de comunicare si relatii publice, Universitatea „Babes-Bolyai” din Cluj-Napoca, si coordonatorul masteratului de publicitate din cadrul aceleiasi facultati.
A mai publicat: Comunicare publicitara (ed. I, Accent, 2005) si Comunicare mediatica (Tritonic, 2009). A colaborat la volumele Minighidul joburilor in PR si publicitate (coord. Flaviu Calin Rus, Accent, 2006) si Strategie si creativitate in publicitate (coautor Mihai Deac, Accent, 2007).
Cine a cumpărat acest produs, a mai cumpărat:
Detaliile Produsului
Limba: | Română |
---|---|
Coperta: | Copertă moale |
Pagini: | 272 |
Editura: | Polirom |
Apariția: | 2009 |
ISBN: | 978-973-46-1394-6 |
Dimensiuni: | 13,5 x 20 cm |
Greutatea: | 0.3700 |