Publicitatea. De la Planificarea Strategică la Implementarea Media

Publicitatea. De la Planificarea Strategică la Implementarea Media
240,00 MDL (50,21 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Intr-o societate in plina schimbare, publicitatea se confrunta tot mai des cu provocarea de a-si depasi formele clasice si de a-si comunica mesajul cu maximum de eficienta.

Astfel, publicitatea online, organizarea de evenimente si marketingul viral fac in prezent parte din tot mai multe campanii. Volumul prezinta agentia de publicitate – cu tipologiile si structura specifice unei agentii full-service –, rolurile diverselor departamente si ale membrilor acestora in cadrul campaniei publicitare, precum si efectele mass-mediei asupra publicului. Publicitatea.

De la planificarea strategica la implementarea media se adreseaza tuturor celor care lucreaza in domeniul publicitatii sau sint interesati de fenomenul publicitar.

Cuprins:Agentia de publicitate • Publicitatea si marketingul • Imaginea in publicitate • Planificarea si strategia in publicitate • Elementele specifice creatiei publicitare • Marketingul experimental • Perspective contemporane asupra efectelor publicitatii • Elemente de comunicare interculturala in publicitate

Despre Autor

Delia Cristina Balaban este conferentiar universitar doctor la Catedra de comunicare si relatii publice, Universitatea „Babes-Bolyai” din Cluj-Napoca, si coordonatorul masteratului de publicitate din cadrul aceleiasi facultati.

A mai publicat: Comunicare publicitara (ed. I, Accent, 2005) si Comunicare mediatica (Tritonic, 2009). A colaborat la volumele Minighidul joburilor in PR si publicitate (coord. Flaviu Calin Rus, Accent, 2006) si Strategie si creativitate in publicitate (coautor Mihai Deac, Accent, 2007).

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 272
Editura: Polirom
Apariția: 2009
ISBN: 978-973-46-1394-6
Dimensiuni: 13,5 x 20 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri