Psihopedagogia Persoanelor cu Cerințe Speciale. Strategii Diferențiate și Incluzive în Educație

Psihopedagogia Persoanelor cu Cerințe Speciale. Strategii Diferențiate și Incluzive în Educație
223,00 MDL (46,65 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Editia a II-a revazuta si adaugita.

Lucrarea sintetizeaza si clarifica problemele fundamentale legate de asistenta, educatia si integrarea socioprofesionala a persoanelor cu cerinte speciale, raspunzind nevoii de informare si de formare de deprinderi si competente necesare pentru proiectarea si implementarea programelor didactice.

Terminologia de specialitate actualizata, aspectele privind organizarea sistemului si programelor educationale incluzive ori prezentarea modalitatilor concrete de interventie in educatia si asistenta elevilor cu dizabilitati, cu dificultati de invatare sau proveniti din medii sociale defavorizate recomanda volumul tuturor categoriilor de specialisti care desfasoara activitati de educatie, asistenta si sprijin pentru persoane cu cerinte educationale speciale sau aflate in situatii de risc.

Cuprins: Integrare, incluziune, diferentiere: perspectiva teoretica si relevanta practica • Premise ale integrarii si incluziunii scolare a elevilor cu cerinte educationale speciale • Scoala incluziva sau scoala pentru diversitate • Evaluarea si diagnosticul complex al elevilor cu cerinte speciale • Modele si forme de integrare scolara a copiilor cu cerinte educationale speciale

 

Despre Autor

Alois Ghergut este doctor in Stiintele Educatiei, cadru didactic titular la Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei din cadrul Universitatii „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi. A activat ca membru in numeroase comisii de specialitate, coordonator, consultant sau membru in cadrul unor proiecte/programe nationale si internationale, coordonator al programului de studii masterale „Diagnoza si interventie la persoane cu cerinte speciale” din cadrul Universitatii „Alexandru Ioan Cuza”.

Principalele domenii de activitate ale autorului sint managementul serviciilor sociale, designul programelor de interventie psihopedagogica, psihopedagogia persoanelor cu cerinte speciale, consiliere psihopedagogica, educatie incluziva. A mai publicat: Introducere in problematica educatiei integrate (coautor; Spiru Haret, Iasi, 2000), Psihopedagogie speciala.

Ghid practic pentru invatamintul la distanta (coautor; Polirom, Iasi, 2000), Psihopedagogia persoanelor cu cerinte speciale (Polirom, Iasi, ed. I, 2001; ed. a II-a revazuta si adaugita, 2006), Managementul serviciilor de asistenta psihopedagogica si sociala. Ghid practic (Polirom, Iasi, 2003), Sinteze de psihopedagogie speciala. Ghid pentru concursuri si examene de obtinere a gradelor didactice (Polirom, Iasi, ed. I, 2005; ed. a II-a revazuta si adaugita, 2007), Management general si strategic in educatie.

Ghid practic (Polirom, Iasi, 2007), Dictionar de kinetoterapie (coautor; Polirom, Iasi, 2007), Elaborarea si managementul proiectelor in serviciile educationale. Ghid practic (coautor, Polirom, Iasi, 2009), Introducere in managementul clasei de elevi (coautor; Editura Universitatii „Alexandru Ioan Cuza”, Iasi, 2010), Evaluare si interventie psihoeducationala. Terapii educationale, recuperatorii si compensatorii (Polirom, Iasi, 2011).

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 256
Editura: Polirom
Apariția: Ianuarie 2006
ISBN: 973-46-0397-3
Dimensiuni: 16 x 23,5 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri