Psihologia Consumatorului. Factorii Care Ne Influențează Comportamentul de Consum

Psihologia Consumatorului. Factorii Care Ne Influențează Comportamentul de Consum
166,00 MDL (34,73 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Cum puteti fi determinat sa zaboviti mai mult intr-un supermarket? De ce cumparati un anumit sortiment de vin? De ce culorile vii si calde stimuleaza consumul? Stiati ca muzica ritmata creste viteza de deplasare a clientilor intr-un magazin?

De ce cumparind un produs aflat la oferta aveti impresia ca sinteti mai inteligent? Comportamentele noastre de cumparare sint direct influentate sau induse de factori cognitivi si afectivi extrem de usor de manipulat. Consumatorul interpreteaza informatiile, resimte anumite emotii, se implica in interactiuni sociale particulare.

O suta de experimente efectuate in laborator sau pe teren dezvaluie, in cele trei parti ale volumului, diferite modalitati si tehnici de influentare a comportamentului de consum, usor de pus in practica si necostisitoare.

Cuprins: Perceperea informatiei si comportamentul de cumparare: capcane, distorsionari si limite in procesarea informatiei • Simturile si comportamentul cumparatorului: psihologia ambiantei • Puterea vinzatorilor si influentarea clientilor

Recenzii

”Despre multe tertipuri ale negotului si despre felul in care marketingul isi insinueaza mesajele in minte si dorinta noastra, veti afla mai multe din cartea Psihologia consumatorului semnata de Nicolas Gueguen, un volum alert si accesibil, cu experimente psihologice care ne invata mai repede si mai intuitiv care sint restorturile care influenteaza comportamentul de consum.” - Victor Popescu, 7 decembrie 2006, Cultura

”Experimente demonstreaza influenta unor factori cognitivi si afectivi asupra comportamentului cumparatorilor. Culorile ambientale, muzica ritmata, zimbetul vinzatorului, ofertele si promotiile influenteaza nu doar alegerea, ci si viteza de deplasare intr-un supermarket sau bacsisul dat chelnerului. Aflam aceste lucruri din volumul Psihologia consumatorului.

Factorii care ne influenteaza comportamentul de consum de Nicolas Gueguen. Este o carte utila tuturor celor care lucreaza in comert si servicii, dar si consumatorilor care, avizati fiind, vor putea evita unele «capcane».” - Lucia Verona, 23 octombrie 2006, Saptamina financiara

Despre Autor

Nicolas Gueguen este inginer IT, doctor in psihologie cognitiva, profesor-cercetator la Facultatea de Psihologie Sociala si Cognitiva a Universitatii Bretagne-Sud si director al laboratorului de cercetare LESTIC.

La Editura Polirom i‑au fost traduse lucrarile Psihologia consumatorului. Factorii care ne influenteaza comportamentul (2006) si Psihologia manipularii si a supunerii (2007).

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 256
Editura: Polirom
Apariția: 2006
ISBN: 973-46-0439-2
Dimensiuni: 13 x 20 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri