Psihologia Comunicării. Teorii și Metode

Psihologia Comunicării. Teorii și Metode
180,00 MDL (37,66 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Conceputa in termeni simpli si accesibili, lucrarea prezinta diferite teorii psihologice aplicabile comunicarii umane, precum si tehnicile ce decurg din acestea.

Pornind de la ideea ca orice comunicare este inainte de toate o interactiune, autorul dezvolta urmatoarele teme: factorii generali care intervin in situatiile de comunicare; comunicarea individuala, necesitatea unei ascultari atente si modelele circumscrise interviului; dinamica proprie comunicarii in grup, observarea si dirijarea instruirilor in grup; relatiile dintre comunicare si influenta sociala: conformismul, inovatia, rolul minoritatilor si al majoritatilor.

Avem in fata o carte de initiere in psihologia sociala a comunicarii, in cadrul careia teoria si metodologia sint strins legate, garantind astfel o abordare riguroasa a situatiilor de comunicare, ce nu exclude implicatiile practice.

Cuprins: Factorii generali ai comunicarii • Comunicarea interindividuala • Comunicarea in grupuri • Abordari experimentale ale fenomenelor de grup 

Despre Autor

Jean-Claude Abric este profesor de psihologie sociala la Universitatea din Provence si conduce Laboratorul de psihologie sociala al acestei universitati. Autor al mai multor lucrari pe tema reprezentarilor sociale si creativitatii de grup. A publicat la Polirom „Psihologia comunicarii” (2002).

Detaliile Produsului

Titlu Original: Psychologie de la communication Méthodes
Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 208
Editura: Polirom
Apariția: 2002
ISBN: 973-683-953-2
Dimensiuni: 14,7 x 20,5 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri