Principiile Marketingului. Ediția IV

Principiile Marketingului. Ediția IV
390,00 MDL (81,59 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Philip Kotler te invata cum sa ai relatii profitabile cu clientii tai, cum sa creezi marci comerciale puternice, cum sa valorifici tehnologia de marketing si cum sa dezvolti un marketing social profitabil.

Principiile marketingului va ajuta sa vedeti business-ul asa cum este în lumea reala, întreg continutul manualului fiind plin de exemple si istorii interesante despre firme reale si practicile lor de marketing.

Despre Autor

Philip Kotler si Gary Armstrong formeaza una dintre cele mai competente echipe de autori pentru realizarea unui manual de marketing.

Domnul profesor Kotler este una dintre autoritatile de frunte ale lumii în materie de marketing.

Domnul profesor Armstrong este un cadru universitar distins cu multe premii, care preda în fata studentilor la facultati de economie a afacerilor. Împreuna, cei doi reusesc sa faca din universul complex al marketingului o experienta practica, accesibila si extrem de interesanta.

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă tare
Pagini: 1064
Editura: Teora
Apariția: 2008
ISBN: 6083
Dimensiuni: 13,5 x 20,5 cm
Greutatea: 1.3000

Pareri