Prezentarea în Business

Prezentarea în Business
221,00 MDL (46,23 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Primele impresii conteaza.

Fa o impresie buna! Clientii au perioade de concentrare a atentiei mai mici si cerinte mai mari decat oricand, iar dumneavoastra trebuie sa fiti mai degraba exceptional decat doar competent, pentru a avea un impact. Nu conteaza numai ceea ce puteti face dumneavoastra sau intreprinderea dumneavoastra, ci si modul in care expuneti oferta, astfel incat sa va bucurati de succes.

In cartea „Prezentarea in business. Cum sa-ti prezenti cu succes compania si oferta”, Angela Hatton abordeaza problema esentiala a convingerii clientului ca solutia dumneavoastra este cea mai buna pentru problema sa. Indiferent daca faceti o prezentare verbala sau sustineti un document scris, aceasta presupune captarea atentiei auditoriului inca de la inceput, prin abordarea necesitatilor si cerintelor sale, in primul rand si demonstratia clara a ceea ce puteti face pentru acesta. Stapanirea catorva tehnici simple si probate deja poate fi cea care face diferenta, iar aceasta carte se bazeaza pe principiile probate, respectiv testate ale marketingului si vanzarilor, pentru a va permite sa faceti ca mesajul dumneavoastra sa fie memorabil si pentru a face ca oferta proprie sa patrunda intr-un mod eficient, impresionant si convingator.

Indiferent ceea ce doriti sa castigati, indicatiile si tehnicile Angelei Hatton pentru realizarea unor expuneri, propuneri si prezentari perfecte va vor asigura calea spre varf. Puteti sa va permiteti sa nu cititi aceasta carte? Ce se intampla insa daca o face concurenta? Cartea este un adevărat manual de comunicare, un ghid pentru a maximiza impactul prezentărilor de afaceri, al conferinţelor, seminariilor etc. Ea se adresează managerilor de la orice nivel organizaţional, mai ales celor din vânzări şi marketing, profesorilor şi studenţilor de la facultăţile economice şi cele de comunicare, dar este utilă şi tuturor acelora care utilizează diverse tipuri de prezentări: pentru a obţine o finanţare, pentru a susţine o lucrare ştiinţifică sau oricare alta.

Detaliile Produsului

Titlu în Traducere: N/A
Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 256
Editura: Allfa
Apariția: 2008
ISBN: 978-973-571-740-7
Greutatea: 0.0000

Pareri