Presa Scrisă. O Introducere Critică

Presa Scrisă. O Introducere Critică
204,00 MDL (42,68 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Cu un bun suport teoretic si notiuni explicate in contexte mai largi – economice, politice si istorice –, Presa scrisa abordeaza toate aspectele profesiei de jurnalist: sursele stirii, interviul, reportajul, redactarea si revizuirea articolelor, designul paginii de ziar sau revista, titlurile, presa online, blogging-ul. Nu sint neglijate problemele de etica profesionala, de legislatie si drepturi de autor, ilustrate cu exemple din presa britanica si internationala.

Realizat de jurnalisti cu experienta si profesori de la universitati prestigioase, acest ghid practic este o lectura utila pentru studentii de la jurnalism, dar si pentru profesionistii din domeniu.

Cuprins: Industria tiparului – trecut, prezent si viitor • Sursele si documentarea • Tehnici de interviu • Teoria si practica • Rolul editorilor de stiri • Reguli simple de redactare a stirilor • Subiecte de reportaj • Elemente de stil • Problemele redactarii unui reportaj • Nota personala • Arta de a scrie recenzii • Designul in presa scrisa • Jurnalismul online • O perspectiva critica asupra dilemelor etice • Legea si jurnalistii • Drepturile de autor si jurnalistii • Stiri despre politicile locale si nationale

Despre Autor

Richard Keeble este profesor de jurnalism la University of Lincoln. Timp de 19 ani a fost angajat al City University din Londra. Dintre lucrarile publicate amintim: Secret State, Silent Press (John Libbey, 1997), The Newspapers Handbook (editia a patra, Routledge, 2005), Ethics for Journalists (Routledge, 2001). Este editor al publicatiei Ethical Space: The International Journal of Communication Ethics.

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale