Pregătirea Psihologică a Copilului pentru Școală

Mai multe poze

Pregătirea Psihologică a Copilului pentru Școală
144,00 MDL (30,12 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Lucrarea prezintă într-o manieră accesibilă principalele faze ale dezvoltării în intervalul de vârstă 3-6 ani, oferind informații utile părinților și educatorilor care doresc să-i creeze copilului un cadru evolutiv favorabil.

Caracterizată de un intens proces de maturizare psihică, perioada preșcolară reprezintă începutul vieții sociale a copilului, care se confruntă în această etapă cu experiențe inedite: viața în grup, ascultarea, dialogul, jocul, competiția etc. Alături de mediul familial, aceste experiențe au un rol esențial în formarea personalității, prin dezvoltarea capacităților de cunoaștere, comunicare și perceptiv-observative.

Cuprins: Preșcolaritatea ca etapă de tranziție în dezvoltarea copilului • Motricitatea și dezvoltarea somatică la vârsta preșcolară • Maturizarea structurilor motivaționale și comportamentale • Conturarea principalelor aspecte ale personalității la vârsta preșcolară • Rolul comunicării cu adultul în maturizarea copilului preșcolar • Joc și invățare • Învățarea matematică și dezvoltarea operațiilor mentale la vârsta preșcolară • Activitățile de cunoaștere a mediului înconjurător ca formă de învățare.

Despre Autoare

Florinda Golu a absolvit în 2003 Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, specializarea Psihologie, din cadrul Universităţii din Bucureşti, iar în 2005 şi-a luat masteratul în Psihodiagnostic şi psihoterapie în cadrul aceleiaşi universităţi. Din 2004 este cadru didactic titular la Catedra de Psihologie a Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei.

Concomitent, desfăşoară o bogată activitate că psiholog practician acreditat de Colegiul Psihologilor din România în domeniul evaluărilor şi testărilor psihologice şi al consilierii psihologice individuale şi de grup. În 2008, a obţinut titlul de doctor în Psihologie. Dintre lucrările publicate, menţionăm: Dinamica dezvoltării personale la vârsta preşcolară (2004), Psihologie – repere ale unei învăţări raţionale (2006) şi Proiectivitatea imaginativ-creativă la copilul preşcolar (2006).

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 216
Editura: Polirom
Apariția: 2009
ISBN: 978-973-46-1351-9
Dimensiuni: 13 x 20 cm
Greutatea: 0.2500

Pareri