Practica Merchandisingului. Spațiul de Vânzări. Oferta de Produse. Comunicarea la Locul de Vânzare

Practica Merchandisingului. Spațiul de Vânzări. Oferta de Produse. Comunicarea la Locul de Vânzare
180,00 MDL (37,66 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Merchandisingul este un domeniu extrem de important astăzi, când spaţiul de vânzare a devenit şi spaţiu pentru promovarea mărcilor şi a produselor. Volumul propune metode şi soluţii practice pentru organizarea unui punct de vânzare, optimizarea spaţiului şi îmbunătăţirea comunicării cu colegii şi clienţii.

Numeroasele exemple şi studii de caz fac din Practică merchandisingului un ghid util atât pentru începătorii în domeniu, cât şi pentru specialişti.

Cuprins: Merchandisingul şi trade marketingul •  Stabilirea punctelor de vânzare •  Analiza suprafeţei de vânzare •  Determinarea şi gestionarea fluxurilor de clienţi •  Analiza rentabilităţii •  Selecţia mărcilor şi a produselor •  Aranjarea produselor pe raft

Despre Autori

Dominique Mouton, absolvent al European Business School, Paris, inginer în merchandising, este consultant în merchandising şi concepte punct de vânzare de peste 25 de ani, cofondator şi director asociat la Mathema Partners, firma de consultanţă în merchandising design. A mai publicat: Merchandising Strategique (1989).

Gauderique Paris, absolvent al Ecole Superieure de Commerce et de Marketing, Paris, este unul dintre iniţiatorii trade marketingului în Franţa şi are o bogată experienţă profesională în marketingul locurilor de vânzare. A fost director de clientelă pe comunicare publi-promoțională al reţelei Carrefour France. De asemenea, este cofondator, director asociat şi manager la Mathema Partners.

Detaliile Produsului

Titlu Original: Pratique du merchandising : Espace de vente, offre produits, communication sur le lieu de vente
Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 328
Editura: Polirom
Apariția: 2009
ISBN: 978-973-46-1451-6
Dimensiuni: 13 x 20 cm
Greutatea: 0.3100

Pareri