Planul de Comunicare. Cum să-ți Definești și să-ți Organizezi Strategia de Comunicare

Planul de Comunicare. Cum să-ți Definești și să-ți Organizezi Strategia de Comunicare
180,00 MDL (37,66 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Planul de comunicare reprezinta concretizarea strategiei de marketing a unei firme: indica obiectivele, defineste mesajele, selecteaza tintele si precizeaza mijloacele prin care aceasta strategie poate fi pusa in practica.

In contextul actual, caracterizat de schimbare, planul de comunicare evolueaza, dar ramine elementul central al comunicarii corporative. Cum se redacteaza un asemenea plan? Cum se obtine acceptarea lui in firma? Cum este dirijat si pus in aplicare?… Volumul ofera numeroase exemple si studii de caz care va ajuta sa elaborati un plan de comunicare eficient, fiind un ghid util atit pentru specialistii in comunicare, cit si pentru studentii si profesorii de la facultatile de profil.

Cuprins:  Comunicarea: o activitate planificabila? • Rolul planificarii in firma • Planul strategic si planul de comunicare • Planul de comunicare intern • Planul de comunicare extern • Definirea mesajului • Vizibilitatea • Adaptabilitatea

 Recenzie

”Ei bine pentru lucrurile facute foarte bine si pentru succes in comunicare trebuie sa existe un plan clar. Lucrarea propusa de Editura Polirom ofera o perspectiva de ansamblu asupra planului de comunicare. Alaturi de clarificari conceptuale sint oferite exemple clare si de asemenea informatii concrete, de ajutor in realizarea unor planuri de comunicare eficiente. In carte exista trimiteri la multi specialisti recunoscuti la nivel international ca autoritate in domeniu.” - Loredana Pascal, noiembrie 2010, pe PrWave.ro

Despre Autor

Thierry Libaert, master în drept public şi doctor în ştiinţele informaţiei şi comunicare, este profesor de comunicare la IEP Paris, Academia din Louvain şi CELSA Paris.

A mai publicat La Communication de Crise (2005), La Communication des associations (2009), Introduction à la communication (2009).

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 264
Editura: Polirom
Apariția: 2009
ISBN: 978-973-46-1545-2
Dimensiuni: 16 x 23,5 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri