Planificarea și Managementul Campaniilor de Relații Publice

Planificarea și Managementul Campaniilor de Relații Publice
162,00 MDL (33,89 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Succesul unei campanii de relatii publice este asigurat de o buna planificare si de un management eficient.

Lucrarea arata cum poate fi initiat si coordonat un program de relatii publice astfel incit de el sa beneficieze atit organizatia care il elaboreaza, cit si publicurile carora li se adreseaza. Numeroasele studii de caz, precum si planul in zece puncte menit sa asigure succesul campaniilor si programelor de relatii publice fac din acest ghid un instrument util pentru studentii si practicienii din domeniu, precum si pentru manageri.
 
Cuprins: Rolul relatiilor publice in afaceri • Publicuri • Analiza PEST • Comunicarea pe internet • Opt reguli de aur pentru stabilirea obiectivelor • Obiective strategice si tactice • Cunoasterea publicurilor si a mesajelor • Campaniile diferite necesita tactici diferite • Planificare temporala si resurse • Masurarea succesului • Beneficiile evaluarii • Analiza mass-media

Despre Autor

Anne Gregory, specialist pe strategii de comunicare si deontologia relatiilor publice, este director al Centre for Public Relations Studies, profesor la Leeds Metropolitan University si editor consultant al seriei PR in practice, editata de Kogan Page. In practica sa, a avut clienti atit din sectorul public, precum Ministerul Sanatatii din Marea Britanie, cit si din sectorul particular, precum Nokia.

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 240
Editura: Polirom
Apariția: 2009
ISBN: 978-973-46-1346-5
Dimensiuni: 13,5 x 20 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri