Orice Reclamaţie Este un Cadou

Orice Reclamaţie Este un Cadou
305,00 MDL (63,81 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

In Orice reclamatie este un cadou gasim multe exemple din viata de zi cu zi care ne arata cum sa interpretam si cum sa primim reclamatiile sau reprosurile pentru a le face sa lucreze in avantajul nostru si al clientilor nostri.

O reclamatie este un cadou pentru ca e inceputul unui dialog intre companie si clientii ei, putand fi folosita pentru a creste calitatea produselor si a serviciilor. Chiar si cele mai incomode reclamatii pot fi folosite pentru a castiga capital de imagine si pentru a imbunatati performanta companiei.

De regula, relatia companie-client este vazuta unilateral, iar noutatea cartii lui Barlow si Moller consta in prezentarea ambelor instante, din ambele puncte de vedere. Si cei care cumpara produse ori servicii, si cei care le ofera pot invata din aceasta carte care le sunt de fapt rolurile si cum pot fi ele armonizate.

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 427
Editura: Publica
Apariția: 2010
ISBN: 978-973-1931-48-7
Dimensiuni: 14 x 20,5 cm
Greutatea: 0.4000

Pareri