Noile Reguli de Marketing şi PR

Noile Reguli de Marketing şi PR
332,00 MDL (69,45 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Pentru oamenii de pretutindeni care interactioneaza pe web, vechile reguli de marketing si PR pur si simplu nu mai sunt valabile. Internetul a schimbat nu doar felul in care oamenii comunica si interactioneaza, dar a schimbat si comunicarea dintre mediul de afaceri si posibilii clienti.

Regulile s-au schimbat astazi cu totul: o companie, un antreprenor sau un freelancer pot acum sa li se adreseze si fara intermediar clientilor, stabilind o legatura directa – si mult mai onesta – cu cei de care depinde succesul oricarei initiative de afaceri.

Noile reguli de marketing si PR arata cum poate fi folosit potentialul pe care internetul il ofera companiilor mici, organizatiilor nonprofit, antreprenorilor, organizatiilor politice, consultantilor, trupelor rock si chiar bisericilor. Vestea buna pe care o aduce David Meerman Scott este ca prin mesaje bine gandite, care nu presupun bugete uriase, se poate ajunge la o nisa de cumparatori pana acum neglijata.

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 448
Editura: Publica
Apariția: 2010
ISBN: 978-973-1931-50-0
Dimensiuni: 14,5 x 20,5 cm
Greutatea: 0.4000

Pareri