Preț de Listă: 140,00 MDL (29,29 RON)

Preț: 130,00 MDL (27,20 RON)

Economisești: 10,00 MDL (2,09 RON) (7%)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Descrierea Cărții

Apelul lansat pe paginile săptămânalului Literatura şi arta către toţi oamenii de bună credinţă, către toţi cei care l-au cunoscut pe marele nostru rapsod şi doresc să colaboreze la realizarea proiectului, a fost auzit de mai mulţi slujitori devotaţi spiritualităţii neamului nostru şi care nu au ezitat să propună diverse informaţii despre viaţa şi activitatea lui Nicolae Sulac.

Echipa redacţională a decis că fiecare dintre cei care au venit cu amintiri, scrisori, cronici, recenzii, interviuri, dedicaţii în versuri sau în proză, note muzicale, fotografii, descrierea unor întâmplări - fie de caracter organizatoric sau creativ, fie momente hazlii cu şi despre Nicolae Sulac etc. - merită, pentru osârdia întru memoria cântăreţului nepereche, să-şi găsească spaţiu în acest album omagial.

Alături de scriitori şi artişti consacraţi întâlnim oameni de stat, demnitari de cel mai înalt rang, medici, ziarişti, specialişti în agricultură şi în alte domenii ale economiei naţionale, toţi având aceeaşi intenţie şi fiind uniţi prin acelaşi liant - dragostea, devotamentul faţă de acest fenomen unic în cultura naţională, pe nume Nicolae Sulac, exemplu şi model de identificare cu cele circa două sute de cântece populare şi de autor circumscrise folclorului.

Credem că anume deplinătatea sa artistică, neîntrerupta sa activitate de perfectare a cântecului nostru tradiţional - ca proces formativ-funcţional continuu de recreare mereu fluctuantă, dinamică, vie, actualizată şi angrenată în contemporaneitate prin îmbinarea armonioasă a limbajului muzical-poetic şi subiectului ce surprind auditoriul prin maturitate valorică şi semnificaţii profunde, care subscriu spiritului modern - i-au acordat lui Nicolae Sulac acel titlu de nobleţe certificat şi atestat pentru eternitate - Rege al Folclorului.

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă tare