Metode de Succes în Marketingul Direct

Metode de Succes în Marketingul Direct
116,00 MDL (24,27 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Descrierea Cărții

În loc de a trata fiecare inovaţie ca un domeniu izolat, cartea Metode de succes în marketingul direct accentuează integrarea noilor tehnologii, idei şi media în strategiile şi formulele existente. Studiile de caz de la Dell Computer, Staples, State Farm şi chiar de la revista Latina Styles ilustrează modul în care comercianţii direcţi abordează piaţa globală de astăzi şi combină tehnologiile de vîrf cu tehnicile vechi pentru a crea un stil de marketing nou, un stil de marketing puternic şi cu ţintă directă, care se adaptează în mod ideal clientului de astăzi, uşor de atras de o firmă concurentă şi mai puţin fidel unei mărci.

Cartea este un ghid care vă sugerează cum să creaţi relaţii de lungă durată cu clienţii, atît cu cei actuali, cît şi cu cei noi, relaţii bazate pe nevoile şi pe cererile lor specifice. Citiţi acest ghid de marketing pentru a afla:

• cum să utilizaţi site-ul de pe Internet pentru a verifica aprofundat fiecare aspect al programului de marketing direct pe care l-aţi ales — de la strategiile inovatoare de creare a mărcii la tehnicile eficiente de service pentru client;
• cum să faceţi din compania dumneavoastră o structură vastă şi accesibilă pentru clienţii dvs.;
• ce metode să aplicaţi pentru a soluţiona problemele de afaceri dintre companii şi cum să rezolvaţi cele mai presante probleme de marketing ale consumatorului;
• care sînt efectele pe termen lung şi scurt ale ofertelor şi ce căi inovatoare să alegeţi pentru a spori numărul de cereri fără a risca supralicitarea lor.

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă tare
Pagini: 676
Editura: Arc
Apariția: 2011
ISBN: 9975-61-319-5
Dimensiuni: 18 x 23,5 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri