Metoda Focus Grup. Ghid Practic pentru Cercetarea Aplicată

Metoda Focus Grup. Ghid Practic pentru Cercetarea Aplicată
209,00 MDL (43,72 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Focus grupurile constituie o forma de cercetare cu scop stiintific, social sau comercial a opiniei publice. Lucrarea abordeaza extrem de detaliat si profesionist acest tip de studiu, de la selectarea membrilor si elaborarea intrebarilor din cadrul intrunirilor, pina la analiza si prezentarea rezultatelor finale.

Autorii alterneaza pasajele „academice” cu exemple concrete, sfaturi practice si cu desene distractive, care usureaza demersul teoretic.
„Metoda focus grup contine sfaturi utile si abordari detaliate care fac din ea o metoda de succes. Daca va ginditi sa organizati un interviu de grup, puteti incepe cu aceasta carte.” – Nursing Times - „Iata lucrarea de referinta pentru invatarea modului in care se organizeaza focus grupurile.” – PPA News

Cuprins: O vedere de ansamblu a focus grupurilor • Planificarea studiului realizat prin metoda focus grup • Elaborarea unui demers interogativ • Participantii la un focus grup • Abilitatile de moderare • Analizarea rezultatelor focus grupurilor • Rapoartele • Abordarile cercetarii prin metoda focus grup • Adaptarea focus grupurilor la public si la mediu • Variante ale focus grupurilor

Despre Autor

Dr. Richard A. Krueger este profesor si conducator de evaluari la Universitatea din Minnesota. Preda metodele de cercetare calitativa si de evaluare a programelor, fiind si conducatorul de evaluari al departamentului pentru servicii auxiliare „Extension Services” al Universitatii. Desi a studiat metodele cantitative, a fost atras de cercetarea calitativa. In ultimii douazeci de ani s-a informat, a acumulat experienta practica si a predat despre interviurile de tip focus grup.

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 256
Editura: Polirom
Apariția: 2005
ISBN: 973-681-920-5
Dimensiuni: 16 x 23,5 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri