Marketingul prin E-mail

Marketingul prin E-mail
219,00 MDL (45,81 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vinzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o strategie de e-marketing eficienta.

Instrument de prospectare, fidelizare si informare, marketingul prin e-mail este canalul de marketing direct cel mai rapid, mai economic si mai eficient.

Volumul prezinta metodele de obtinere a bazelor de date despre clientii potentiali, etapele si secretele conceperii si realizarii mesajelor, precum si aspectele tehnice esentiale ale e-mailingului, permitindu-le actorilor din domeniul marketingului direct „traditional” sa integreze in mod eficient e-mailul in strategia lor de comunicare multicanal.

Despre Autor

Yan Claeyssen este specialist in marketingul direct multicanal, director general al agentiei de e-marketing ETO.

A mai publicat L’e-mail marketing (2003, trad. rom. Marketingul prin e-mail, Polirom, 2009).

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 264
Editura: Polirom
Apariția: 2009
ISBN: 978-973-46-1453-0
Dimensiuni: 13 x 20 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri