Descriere
Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vinzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o strategie de e-marketing eficienta.
Instrument de prospectare, fidelizare si informare, marketingul prin e-mail este canalul de marketing direct cel mai rapid, mai economic si mai eficient.
Volumul prezinta metodele de obtinere a bazelor de date despre clientii potentiali, etapele si secretele conceperii si realizarii mesajelor, precum si aspectele tehnice esentiale ale e-mailingului, permitindu-le actorilor din domeniul marketingului direct „traditional” sa integreze in mod eficient e-mailul in strategia lor de comunicare multicanal.
Despre Autor
Yan Claeyssen este specialist in marketingul direct multicanal, director general al agentiei de e-marketing ETO.
A mai publicat L’e-mail marketing (2003, trad. rom. Marketingul prin e-mail, Polirom, 2009).
Cine a cumpărat acest produs, a mai cumpărat:
Detaliile Produsului
Limba: | Română |
---|---|
Coperta: | Copertă moale |
Pagini: | 264 |
BRAND: | Polirom |
Apariția: | 2009 |
ISBN: | 978-973-46-1453-0 |
Dimensiuni: | 13 x 20 cm |
Greutatea: | 0.3000 |