Marketingul în era digitală. O nouă viziune despre profit, creștere și înnoire

Marketingul în era digitală. O nouă viziune despre profit, creștere și înnoire

Preț de Listă: 222,00 MDL (55,08 RON)

Preț: 111,00 MDL (27,54 RON)

Economisești: 111,00 MDL (27,54 RON) (50%)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

"De peste trei decenii, Philip Kotler este, pentru absolventii de studii economice din lumea intreaga, autoritatea suprema in domeniul marketingului." Howard Rothman, Internetul, globalizarea si hiperconcurenta influenteaza semnificativ situatia pietelor, schimband modul in care se fac afacerile. Problema, spune Philip Kotler, este ca marketingul n-a tinut pasul cu pietele. In prezent, clientii sunt putini, nu produsele, iar marketingul clasic trebuie disecat, redefinit si largit, in asa fel incat sa reflecte noua realitate.

Marketingul in era digitala prezinta imperativul categoric al transformarii marketingului pe baza unei noi paradigme, pe care autorii o numesc marketing holistic - un concept dinamic, derivat din legaturile si interactiunile care au loc intre companii, clienti si colaboratorii lor.

Noua paradigma combina ceea ce are mai bun marketingul traditional cu noile posibilitati pe care le ofera tehnologia digitala pentru a ajuta companiile:

- sa identifice posibilitatile de innoire a pietelor proprii;

- sa creeze in mod eficient ofertele cele mai promitatoare;

- sa ofere produse, servicii si experiente care corespund cerintelor fiecarui client;

- sa se situeze constant la cel mai inalt nivel de calitate a produselor, servire si operativitate.

Volumul Marketingul in era digitala demonstreaza cum poate fi creat un model de marketing complet, adaptat la provocarile si ocaziile oferite de o lume al carei rege este clientul.

  

Despre Autor


 

Philip Kotler este considerat creatorul marketingului modern. Predă marketing la Kellogg School of Management din cadrul Northwestern University, fiind titularul catedrei de marketing internaţional S.C. Johnson. A obţinut titlul de Master la University of Chicago, iar doctoratul la MIT, ambele în economie. A avut activitate postdoctorală în matematică la Harvard University şi în ştiinţele comportamentului la University of Chicago.

IBM, Bank of America, Merck, Ford, General Electric, Honeywell şi multe alte companii au apelat la el pentruconsultanţă. De-a lungul timpului a primit douăsprezecetitluri de doctor honoris causa, din partea unor universităţi de renume din toată lumea. E prima personalitate aleasă de American Marketing Associationdrept Lider în Gândirea de Marketing, iar în topul Thinkers50 din 2009 ocupă poziţia a noua.

Cărţile lui, în care abordează teme precum marketingul strategic, electronic sau social, dar şi marketingul locurilor, al ideilor şi celebrităţilor, au schimbat faţa economiei. 

Detaliile Produsului

Titlu Original: Marketing Moves. A New Approach to Profits, Growth, and Renewal
Limba: Română
Coperta: Copertă tare
Pagini: 200
Editura: Meteor Press
Apariția: 2009
ISBN: 978-973-728-366-5
Dimensiuni: 17 x 24,5 cm
Greutatea: 0.5000

Pareri