Marketingul Direct Multicanal. Prospectarea, Fidelizarea și Recâștigarea Clientului

Marketingul Direct Multicanal. Prospectarea, Fidelizarea și Recâștigarea Clientului
216,00 MDL (45,19 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Descrierea Cărții

Volumul prezintă marketingul direct multicanal la toate nivelurile – tehnic, juridic, financiar, organizaţional – şi propune metode inedite de exploatare a diferitelor canale de comunicare: presa scrisă, Internetul, MMS-ul, bus-mailingul, televiziunea interactivă etc.

Cuprins: Din cuprins: Prospectarea: strategii, acţiuni şi factori-cheie ai succesului •  Obiectivele prospectării •  Fidelizarea: strategii, practici şi condiţii de reuşită •  Cele şapte particularităţi ale fidelizării on-line •  Profilul clientului •  Cum pot fi recâştigaţi clienţii? •  Stabilirea bugetului şi reducerea costurilor •  Suporturile marketingului direct multicanal •  Redactarea unui mesaj eficient

Despre Autori

Yan Claeyssen este specialist în marketingul direct multicanal, director general al agenţiei de e-marketing ETO. A mai publicat L’e-mail marketing (2003, trad. rom. Marketingul prin e-mail, Polirom, 2009).

Anthony Deydier este director comercial, responsabil de dezvoltarea marketingului direct, comunicarea strategică şi formarea personalului.

Yves Riquet este director al agenţiei de e-marketing ETO. Susţine cursuri de masterat la Ecole Superieure Commerciale din Lille şi a înfiinţat în 2004 agenţia Şi-senior.

Detaliile Produsului

Titlu Original: Le Marketing direct multicanal : Prospection, fidélisation et reconquête du client
Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 352
Editura: Polirom
Apariția: 2009
ISBN: 978-973-46-1489-9
Dimensiuni: 13 x 20 cm
Greutatea: 0.3100

Pareri