Marketing Internațional (Ediția a III-a revăzută și adăugită)

Marketing Internațional (Ediția a III-a revăzută și adăugită)
204,00 MDL (42,68 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Cartea este utila pentru familiarizarea cititorului – student, profesor, economist, om de afaceri – cu deprinderile esentiale necesare in marketing pentru luarea deciziilor intr-un context global: cunoasterea mediului international, identificarea de noi oportunitati de piata, modul de adaptare a produselor la specificul local, strategiile de preturi cele mai adecvate, canalele de distributie cele mai potrivite pentru a servi clientii din intreaga lume, adaptarea promovarii la specificul conditiilor concrete de pe pietele mondiale, modurile de elaborare, implementare si control ale programelor de marketing.

Barierele nationale privind marketingul se defiinteaza in mod treptat. Viitorul apartine afacerilor internationale. Marketing international iti arata cum sa gindesti international si sa actionezi local.

Cuprins: Conceptul de marketing international • Evaluarea mediului in marketingul international • Cercetarea in marketingul international • Segmentarea pietelor internationale • Distributia produselor in marketingul international • Promovarea in marketingul international • Organizarea activitatii de marketing international • Perspectiva marketingului international

Despre Autor

Constantin Sasu este profesor la catedra de Management-Marketing a Universitatii „Al.I. Cuza” Iasi si preda cursurile de Marketing international si Managementul micilor afaceri. A efectuat stagii de specializare in SUA, Spania, Franta, Marea Britanie si Germania. In anul universitar 1997-1998, a obtinut o bursa de cercetare de un an din partea guvernului Statelor Unite. A publicat peste 100 de articole de specialitate in Romania, Spania, China, SUA. De asemenea, a publicat 14 carti, dintre care amintim: Managementul micilor afaceri (1998).

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 392
Editura: Polirom
Apariția: 2005
ISBN: 973-46-0160-1
Dimensiuni: 16 x 23,5 cm
Greutatea: 0.4700

Pareri