Marketing Direct pe Înţelesul Tuturor

Marketing Direct pe Înţelesul Tuturor
219,00 MDL (45,81 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Scrisa in 1982, Marketing direct pe intelesul tuturor a ajuns in prezent la a cincea editie si a fost tradusa in 14 limbi. Pentru multi ani, Marketing direct pe intelesul tuturor s-a bucurat de o reputatie de neegalat, fiind cartea autoritara, iar mai tarziu un mini-institut. Cartea a fost publicata pentru prima oara in anul 1982. Editia de fata include recomandari detaliate despre utilizarea internetului ca instrument al marketingului direct. In stilul sau caracteristic, Drayton Bird ofera un ghid practic, dar in acelasi timp relaxant, despre complexitatea marketingului direct.

Marketingul direct pe intelesul tuturor este ambalat impreuna cu studii de caz internationale care exemplifica modul in care companii din intreaga lume au implementat ideile autorului si acopera o gama vasta de strategii necesare pentru o campanie de succes.

Printre subiectele acoperite se numara: * rolul departamentului de marketing; * cum sa castigi si sa pastrezi clientii; * cum sa iti atingi obiectivele si sa evaluezi rezultatele; * ce ar trebui sa vinzi; * cum sa pozitionezi produsele mai eficient; * cum sa iti alegi agentia – si cum sa te descurci pe cont propriu; * internetul – noul instrument al marketingului direct.

Marketing direct pe intelesul tuturor este fara discutie o lectura obligatorie pentru toti cei care lucreaza in vanzari si publicitate, dar si pentru studentii la marketing.

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 480
Editura: Publica
ISBN: 978-973-88-3654-9
Dimensiuni: 16 x 23,5 cm
Greutatea: 0.4000

Pareri