Manual de Psihologia Dezvoltării. O abordare Psihodinamică

Manual de Psihologia Dezvoltării. O abordare Psihodinamică
294,00 MDL (61,50 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Preocupările privind dezvoltarea umană sunt centrale în psihologie, dar ele nu lipsesc nici din alte domenii. Florinda Golu analizează teoriile unora dintre cei mai importanţi psihologi, sociologi, medici, antropologi şi biologi care au studiat dezvoltarea personală, oferind o viziune panoramică asupra înlănţuirii ciclurilor vieţii, cu continuităţile şi discontinuităţile lor.
 
Numeroase studii de caz efectuate de autoare sau de cercetători din străinătate vin să ilustreze şi să completeze expunerile teoretice. Având la bază cele mai recente studii din domeniu, Manualul de psihologia dezvoltării este destinat atât studenţilor şi profesorilor de la facultăţile de psihologie şi ştiinţele educaţiei, cât şi psihologilor practicieni şi consilierilor şcolari. 

 

Din cuprins:

  • Dezvoltarea umana;
  • Perioada prenatala;
  • Nasterea. Nou-nascutul;
  • Copilaria mica (1-3 ani);
  • Prescolaritatea (3-6 ani);
  • Mica scolaritate (6-10/11 ani);
  • Preadolescenta (10/11-14/15 ani);
  • Adolescenta (14/15-18/20 de ani);
  • Virstele adulte si maturizarea;
  • Tineretea (20-35/40 de ani);
  • Maturitatea (40-65 de ani);
  • Batranetea (peste 65 de ani);
  • Sfarsitul vietii.

 

Despre Autor


 

Florinda Golu a absolvit in 2003 Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, specializarea Psihologie, din cadrul Universitatii din Bucuresti, iar in 2005 si-a luat masteratul in Psihodiagnostic si psihoterapie in cadrul aceleiasi universitati. Din 2004 este cadru didactic titular la Catedra de Psihologie a Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei, unde preda Introducere in psihologie, Psihologia educatiei, Psihologia invatarii, Psihologie sociala, Tehnici proiective, Psihodiagnostic.

Concomitent, desfasoara o bogata activitate ca psiholog practician acreditat de Colegiul Psihologilor din Romania in domeniul evaluarilor si testarilor psihologice si al consilierii psihologice individuale si de grup. In 2008, a obtinut titlul de doctor in Psihologie. Dintre lucrarile publicate, mentionam: Dinamica dezvoltarii personale la virsta prescolara (2004), Psihologie – repere ale unei invatari rationale (2006) si Proiectivitatea imaginativ-creativa la copilul prescolar (2006).

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 334
Editura: Polirom
Apariția: Septembrie 2015
ISBN: 978-973-46-5627-1
Dimensiuni: 16 x 23,5 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri