Manual de Persuasiune

Manual de Persuasiune
252,00 MDL (52,72 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Arta persuasiunii este esenţială în lumea actuală saturată de informaţie. Autorii cărții analizează persuasiunea din perspectiva ştiinţelor sociale, ilustrându-şi teoria cu exemple din viaţa de zi cu zi, de la cele mai evidente, cum ar fi sloganurile publicitare, până la mesajele subliminale, ca parfumurile sau muzica.

Sunt prezentate tehnicile de persuasiune online, inclusiv fraudele de tip phishing, persuasiunea nonverbală şi diversele moduri în care putem determina schimbarea atitudinilor şi comportamentelor celorlalţi.

Volumul se adresează profesioniştilor din domeniile educaţiei, afacerilor, marketingului şi publicităţii, precum şi tuturor celor interesaţi de tehnicile de persuasiune.

Cuprins: Ce este persuasiunea? •  Modelele de persuasiune cu caracter dual •  Teoria acţiunii motivate •  Credibilitatea •  Caracteristicile comunicatorilor şi capacitatea de a convinge •  Conformismul şi influenţa în cadrul grupurilor •  Limbajul şi persuasiunea •  Structurarea şi ordonarea mesajelor persuasive •  Persuasiunea vizuală

Recenzie

”Manual de persuasiune nu trebuie înţeles că o carte ce vă va ajuta să îi manipulaţi pe ceilalţi. Este însă o lucrare extraordinară ce înfăţişează persuasiunea în întregul său. Mai mult, pentru fiecare afirmaţie şi observaţie, la fiecare capitol în parte, sunt oferite exemple. Multe dintre acestea sunt luate chiar din prezent - reclame pe care le vedem, discuţii/discursuri, situaţii familiare.

Mi-e foarte greu să vă recomand ceva anume din manual. Dificultatea derivă din faptul că absolut toate informaţiile sunt preţioase. Cele 400 de pagini ale cărţii vă vor oferi posibilitatea de a înţelege îndeaproape procesul persuasiunii, punându-vă la dispoziţie, poate indirect, cheile descifrării tehnicilor utilizate de ceilalţi în interacţiunea cu dumneavoastră (directă sau mediata).” - Violeta Loredana Pascal, pe www.prwave.ro

Despre Autori

John S. Seiter este profesor la Utah State University. A mai publicat Background behavior în live debates (în colab., 2006) şi Deception and emotion (în colab., 2007).

Robert H. Gass este profesor la California State University, Fullerton.

Detaliile Produsului

Titlu Original: Persuasion, Social Influence, and Compliance Gaining
Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 400
Editura: Polirom
Apariția: 2009
ISBN: 978-973-46-1488-2
Dimensiuni: 16 x 23,5 cm
Greutatea: 0.4000

Pareri