Management strategic în turism. Concepte și studii de caz

Management strategic în turism. Concepte și studii de caz
230,00 MDL (48,12 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Turismul si managementul strategic sint subiecte ale economiei aflate astazi in centrul atentiei.

Lucrarea prezinta teoria managementului strategic raportata la turism, descriind cele mai cunoscute concepte si modele din perspectiva unor industrii, organizatii si produse specifice activitatii acestui sector. Temele sint abordate cu ajutorul unor exemple de referinta din turismul romanesc si international. Conceptele sint completate de studii de caz dedicate unor firme remarcabile pentru ideile, produsele si personalul lor.

Structurat ca un curs universitar, volumul se adreseaza studentilor economisti interesati de turism, practicienilor din domeniu, precum si decidentilor din organizatiile publice responsabile de modelarea turismului.

Cuprins: Concepte introductive • Viziunea strategica: de la misiune la obiective • Resursele interne ale organizatiei si avantajul concurential • Mediul extern • Alternative strategice de nivel corporativ • Alternative strategice de nivel business • Stakeholderi si leadership in turism • Decizia strategica • Implementarea strategiei prin subsistemele organizationale • Implementarea strategiei prin parteneriate si modificarea portofoliului de afaceri • Evaluarea si controlul • Strategii antreprenoriale si inovare • Management strategic global • Studii de caz

Despre Autor

Bogdan Bacanu este profesor la Facultatea de Stiinte Economice a Universitatii „Transilvania” din Brasov. In 1981 a absolvit sectia de Electrotehnica a Facultatii de Mecanica a Universitatii din Brasov, iar in 1991 Facultatea de Management a Academiei de Studii Economice. In perioada 1981-1990 a lucrat in industria brasoveana, cunoscind din interior activitatea unor mari organizatii industriale. In 1990 a devenit cadru didactic la universitatea brasoveana. Teza de doctorat a tratat un subiect privind managementul haosului. Domeniile sale de interes sint managementul strategic si managementul organizatiei publice. A urmat cursuri de specializare in Franta si Germania in domeniile mentionate.

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 352
Editura: Polirom
Apariția: 2009
ISBN: 978-973-46-1262-8
Dimensiuni: 16 x 23,5 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri