Limbajul Trupului și Puterea de Seducție. Cum Să-ți Înțelegi Interlocutorul Cu Ajutorul Sinergologiei

Limbajul Trupului și Puterea de Seducție. Cum Să-ți Înțelegi Interlocutorul Cu Ajutorul Sinergologiei
180,00 MDL (37,66 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Cu toţii am fost, măcar o dată în viaţă, fascinaţi de o persoană ale cărei gesturi ne-au sedus definitiv. Dar oricine îşi poate dezvolta capacitatea de a interpreta şi folosi comunicarea nonverbală pentru a fi seducător, dacă este atent la reacţiile sale şi ale celorlalţi.

Volumul descrie mecanismele ce ne permit să transmitem mesaje de seducţie mai clare şi ne învaţă cum să descifrăm semnificaţia gesturilor, mimicii şi mişcărilor prin câteva reguli simple care ne vor ajuta să câştigăm uşor simpatia celor din jur.

Cuprins: Explicarea proceselor seducţiei •  Impactul copilăriei asupra puterii de seducţie a adulţilor •  Mesaje subliminale proprii seducţiei •  Înlăturarea barierelor mentale negative •  Chipul seducător şi chipul sedus •  Gesticulaţia, „semnătura noastră psihologică” •  Semnele de afecţiune în partea superioară a trupului •  Coatele şi încheieturile mâinilor sau flexibilitatea dorinţei •  Efectul dorinţelor instinctive asupra părţii inferioare a trupului

Despre Autor

Philippe Turchet, fost actor, regizor şi director al unei companii de teatru, a obţinut mai multe diplome în ştiinţe umane, fiind o autoritate în domeniul comunicării nonverbale. A elaborat o nouă metodă de interpretare a limbajului nonverbal – sinergologia –, un veritabil instrument de înţelegere a mecanismelor care stau la baza tuturor relaţiilor interumane. De acelaşi autor, la Editura Polirom a apărut: Sinergologia. De la limbajul trupului la arta de a citi gândurile celuilalt (2005).

uprins:
Socializarea şi relaţionarea interumana •  Dezvoltarea personală •  Comunicarea financiară şi relaţionarea publică în organizaţii •  Comunicarea, persuasiunea, influenţarea •  Presiunea diferenţelor perceptuale şi culturale •  Registrele comunicării umane •  Pragmatică negocierii afacerilor

Stefan Prutianu
De acelaşi autor, la Editura Polirom au apărut: Comunicare şi negociere în afaceri (1998); Inteligenţa Marketing Plus (coautor, 1998; ediţia a II-a, 2003); Manual de comunicare şi negociere în afaceri (două volume, 2000); Cercetarea de marketing. Studiul pieţei pur şi simplu (coautor, 2002; ediţia a II-a, 2004); Antrenamentul abilitaţilor de comunicare (2005); Antrenamentul abilitaţilor de comunicare. Limbaje ascunse (2006); Antrenamentul abilitaţilor de negociere (2007).
(n. 1954), profesor universitar, conducător de doctorat la Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor, Universitatea „Al.I. Cuza", Iaşi. Stagii de formare în marketing şi comunicare la universităţile Paris-Sud (1992), Las Islas Baleares (1992), Nebraska at Omaha (1993). Volume publicate: Introducere în modelarea economică (coautor, 1988); Managementul micilor afaceri (coautor, 1993); Negocierea şi analiza tranzacţională (1995); Marketing – probleme, teste, comentarii (coautor, 1996); Inteligenţa marketing (coautor, 1997); Comunicarea interumana şi negocierea afacerilor (1998); Dicţionar de marketing (în colaborare, 2006). A publicat peste 900 de articole în presă de interes general şi în reviste de specialitate (Timpul, Monitorul, Ziarul de Iaşi, Literatură şi artă, Opinia Studenţeasca, Dialog, Tribună economică, Capital, Economistul, Idei de afaceri, Psihologia socială, Caiete sociologice etc.). A fost distins cu Premiul Uniunii Scriitorilor pentru Inteligenţa marketing plus (1998).

Detaliile Produsului

Titlu Original: Le langage universel du corps: comprendre l'être humain à travers la gestuelle
Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 248
Editura: Polirom
Apariția: 2006
ISBN: 973-46-0546-1
Dimensiuni: 13,5 x 20 cm
Greutatea: 0.3100

Pareri