Limbajul Publicității

Limbajul Publicității
145,00 MDL (30,33 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Reclamele pot fi privite ca un joc de puzzle. Autoarea a reusit sa sparga „codul” jocului, prezentind publicitatea intr-o lumina clara.

Ea demonstreaza modul in care mesajele publicitare sint construite din punct de vedere lingvistic, in contextul cultural contemporan. Cartea este un instrument foarte util pentru cei care vor sa lucreze in departamentul de creatie al unei agentii publicitare. Totodata, ea este un bun punct de pornire pentru studentii care studiaza publicitatea, oferindu-le ocazia sa cunoasca mai bine cel mai controversat si incitant discurs al secolului XX. Lucrarea pune la dispozitia celor interesati un vocabular analitic necesar pentru a intelege cum reusesc reclamele tiparite sa aiba un efect persuasiv atit de convingator.

Autoarea si-a concentrat atentia asupra relatiei dintre cuvintul scris sau vorbit si imagine, explorind diferite strategii publicitare precum conotatiile si jocurile de cuvinte. Ideile sint frecvent insotite de exemplificari practice, ceea ce face lectura cartii foarte placuta si accesibila

Cuprins: Ce este un mesaj publicitar? • Modalitati de atragere a atentiei • Scriitori, cititori si texte • Cum suna? • Nautic, dar placut: intertextualitatea • Variatii culturale • Trucuri ale industriei publicitatii

Despre Autor

Angela Goddard este profesor la Center for Human Communication Manchester Metropolitan University si a fost timp de 12 ani moderator-sef pentru proiectele nivelului A de Limba Engleza

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 192
Editura: Polirom
Apariția: 2002
ISBN: 973-683-858-7
Dimensiuni: 14,7 x 20,5 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri