Limba Română cl. 9: Teste Integrative de Evaluare a Competențelor Lingvistice, Literare, de Comunicare (cu soluții de rezolvare)

Limba Română cl. 9: Teste Integrative de Evaluare a Competențelor Lingvistice, Literare, de Comunicare (cu soluții de rezolvare)
34,00 MDL (7,11 RON)
  • Cumpără 2 exemplare cu 30,60 MDL fiecare și economisește 10%

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Lucrarea de faţă a fost scrisă în ideea de a-i sprijini pe elevii sîrguincioşi care nu au posibilitatea să angajeze un meditator, dar au ambiţia de a se pregăti independent pentru a reuşi la examenul de la finele treptei gimnaziale de învăţămînt.

Atragem atenţia că testele incluse în culegerea dată sînt gîndite pentru nivelul mediu de performanţă şi au menirea să-i sprijine pe toţi elevii în activitatea lor de pregătire independentă pentru evaluarea finală. Testele au în vedere dezvoltarea la elevi a capacităţii de autoevaluare a abilităţilor dobîndite pe parcursul anilor prin studiul limbii şi literaturii române şi ţintesc direct în atingerea, printr-o pregătire asiduă, a unui nivel cît mai bun de performanţe şcolare.

Testele propuse în culegere sînt elaborate în baza curriculumului în vigoare pentru disciplina limba şi literatura română, ele vizează evaluarea competenţelor de bază specifice disciplinei - competenţa de înţelegere şi interpretare a unui text, competenţa lingvistică şi competenţa de comunicare.

Fiecare test are ca suport didactic un text literar sau nonliterar, în baza căruia sînt formulate sarcini de evaluare, repartizate pe trei domenii ale limbii şi literaturii române în gimnaziu: A. Literatură; B. Limbă; C. Comunicare.

Comunicarea scrisă prin compunerea de texte este considerată o activitate de bază în cadrul disciplinei limba şi literatura română, de aceea acest tip de comunicare este vizat de două ori în fiecare test: o dată în cadrul sarcinilor de literatură (A) şi vizează scrierea în baza textului lecturat a unor texte de volum mic, a doua oară - prin sarcina finală de comunicare (C) şi vizează abilitatea elevului de a redacta compuneri de volum mai mare sau texte funcţionale.

Sarcinile de lucru propuse în culegerea dată urmează a fi rezolvate independent de către fiecare elev direct în spaţiile rezervate, excepţie facînd doar compunerile ce vor fi redactate pe foi separate.

Pentru verificarea corectitudinii răspunsurilor, în partea finală a lucrării sînt propuse soluţii de rezolvare a unor teste, iar pentru sprijinirea elevilor în elaborarea compunerilor sînt incluse recomandări privind redactarea unor tipuri de texte de compuneri, acestea fiind propuse în conformitate cu cerinţele curriculumului.

Lucrarea se adresează, în primul rînd, elevilor de clasa a IX-a, care urmează să susţină examenele de absolvire a gimnaziului, dar şi profesorilor şi părinţilor, care au datoria de a-i îndruma şi ajuta pe elevi în procesul de pregătire şi are la bază dorinţa autoarei de a veni în sprijinul tuturor acestora. - Maria Hadîrcă

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 76
Editura: Lyceum
Apariția: 2012
ISBN: 978-9975-939-87-4
Dimensiuni: 16,8 x 23,9 cm
Greutatea: 0.1240

Pareri

Părerile Clienților 1 item(s)

super
este un test ft bun
Evaluarea
Parerea lui sasa / (Plasată la data 20.03.2014)