Istoria Jurnalismului și a Publicității în România

Istoria Jurnalismului și a Publicității în România
154,00 MDL (32,22 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Un volum care nu trebuie sa lipseasca din bibliografia studentilor la jurnalism si comunicare!

Aparitia rubricilor de fapt divers, a ilustratiei, dar si fenomene precum santajul de presa sau agresiunile (atit ale cititorilor, cit si ale jurnalistilor asupra altor jurnalisti) sint doar citeva dintre temele acestei remarcabile sinteze a evolutiei jurnalismului in Romania. Sectiunile dedicate inceputurilor publicitatii, realizate aproape exclusiv prin presa scrisa si, mai tirziu, la radio, ca si istoriei relatiilor publice si birourilor de presa intregesc imaginea retrospectiva asupra mass-mediei romanesti si a schimbarilor si continuitatilor ce au caracterizat-o.

Cuprins: Intimplari cu ziaristi morti si raniti. Scurta istorie a agresiunilor din presa • „Piratii condeiului”. Despre escrocherie si santaj in presa romana • Originile faptului divers • Aparitia ilustratiei in presa din Romania • Palatele presei romane • Originile publicitatii in Romania • Traditii ale invatamintului publicitar • Relatiile publice si evolutia lor in Romania

Despre Autori

Marian Petcu este licentiat in jurnalism si doctor in sociologie. Din anul 2002, conferentiar la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea din Bucuresti. Este redactor-sef al periodicelor Revista Romana de Jurnalism si Comunicare si Revista Romana de Istoria presei, vicepresedinte al Asociatiei Romane de Istoria Presei. A lucrat ca reporter in cadrul Televiziunii Romane, a fost secretar general de redactie la cotidianul Seara si saptaminalul Formula As, redactor-sef la revista Zig-zag si director al Agentiei de publicitate Topaz.

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 216
Editura: Polirom
Apariția: 2007
ISBN: 978-973-46-0788-4
Dimensiuni: 16 x 23,5 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri