Învățarea în Mediul Virtual. Ghid de utilizare a calculatorului în educație

Învățarea în Mediul Virtual. Ghid de utilizare a calculatorului în educație
197,00 MDL (41,21 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Prefata de Constantin Cucos.
 
In contextul folosirii tot mai largi a tehnologiei in viata de zi cu zi, profesorii se confrunta cu o serie de intrebari legate de introducerea dispozitivelor digitale in institutiile de invatamint si de accentul pus pe instruirea asistata de calculator. Cum pot noile tehnologii sa stimuleze procesul de invatare si sa imbunatateasca performantele elevilor si studentilor? E-learning-ul si m-learning-ul sint mai eficiente decit invatarea clasica?
 
Cum afecteaza mediul on-line capacitatile cognitive ale unei persoane? Pentru a raspunde la aceste intrebari, cadrele didactice trebuie sa fie familiarizate cu mediile si comunitatile virtuale de invatare, sa cunoasca efectele in plan educativ ale retelelor de socializare si standardele de calitate in e-learning.
 
Ciprian Ceobanu prezinta principalele aspecte ale folosirii calculatoarelor in procesul de invatamint, completindu-si expunerile cu studii de caz si cu rezultate ale unor cercetari efectuate de specialisti din tara si din strainatate.
 
Bazata pe cea mai recenta bibliografie din domeniu, Invatarea in mediul virtual se adreseaza atit profesorilor, cit si studentilor care parcurg modulul de formare pentru cariera didactica.
 
Din cuprins: Teorii psihologice care explica invatarea in mediul virtual • Teoria cognitiva a invatarii multimedia • Stilul cognitiv si stilul de invatare in mediul virtual • Forme si metode de invatare in e-learning • Ce (mai) este e-learning-ul? • Modelul e-learning ca alternativa educationala • Interogatii si solutii educationale in contexte on-line • Clasificari ale softurilor educationale • Provocarile si oportunitatile m-learning-ului • De la invatarea mobila la invatarea ubicua • Invatarea mobila in spatii educationale „traditionale”

 

Despre Autor


 

Ciprian Ceobanu este doctor in psihologie, lector universitar la Departamentul pentru Pregatirea Personalului Didactic din cadrul Facultatii de Psihologie si Stiinte ale Educatiei, Universitatea „Al.I. Cuza”, Iasi. Domeniile sale de competenta sint psihologia educatiei, managementul clasei de elevi, managementul educational, instruirea asistata de calculator.

Este coordonator al programului de formare continua a cadrelor didactice din cadrul Departamentului pentru Pregatirea Personalului Didactic.Lucrari publicate:Mentalitati si structuri axiologice (2005), Abordari statistice si ipostaze educationale ale modelului e‑learning(coordonator, 2007).

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 216
Editura: Polirom
Apariția: Ianuarie 2016
ISBN: 978-973-46-5927-2
Dimensiuni: 16 x 23,5 cm
Greutatea: 0.2000

Pareri