Întroducere în Teoriile Învățării

Întroducere în Teoriile Învățării
202,00 MDL (42,26 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Prin analiza paradigmelor clasice si moderne, volumul ofera o imagine cuprinzatoare a teoriei psihologice a invatarii. In cazul fiecarei teorii se propune o dubla grila de lectura: pe de o parte, sint urmarite sursele originare si derivate si, pe de alta parte, sint prezentate asemanarile si deosebirile dintre teoriile sau modelele analizate.

Numeroasele tabele sintetice contin rezultatele perspectivei comparative asupra teoriilor invatarii, iar aplicatiile de la finalul capitolelor ilustreaza fiecare teorie in termenii activitatilor educative curente. Introducere in teoriile invatarii poate fi utilizata de profesori de orice specialitate, studenti, traineri, consilieri si de toti cei care sint implicati in procese de invatare si dezvoltare umana.

Cuprins: Matricea aparitiei si dezvoltarii psihologiei invatarii • Invatarea prin condi-tionare • Conditionarea operanta • Invatarea prin insight • Teorii ale invatarii sociale • Invatarea prin descoperire • Invatarea prin experienta • Teoria prelucrarii informatiei

Despre Autor

Elena Cocorada este profesor universitar doctor si seful Catedrei de Psihologie din cadrul Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea „Transilvania” din Brasov. Este membra a Asociatiei Psihologilor din Romania (APR) si a Asociatiei Europene pentru Dezvoltarea Metodologiei de Evaluare in Educatie (Admee).

Dintre volumele publicate amintim: Psihologie generala (coautor), ALL, 1999, Scheme, exercitii si probleme de logica, ALL EDUCATIONAL, 2000, Consilierea in scoala.O abordare psiho-pedagogica (coordonator),Psihomedia, 2004, Impactul evaluarii asupra invatarii, Editura Universitatii „Lucian Blaga” din Sibiu, 2004, Consilierea elevilor. O constanta a activitatii educative, Editura Universitatii „Lucian Blaga” din Sibiu, 2004, Didactica Psihologiei,Editura Universitatii „Transilvania” din Brasov, 2006, Fundamentele psihopedagogiei speciale (coordonator), Editura Universitatii „Transilvania” din Brasov, 2008, Microviolenta scolara conexa evaluarii.

Ghid de consiliere educationala (coordonator), Editura Universitatii „Transilvania” din Brasov, 2008, Psihologia educatiei, Editura Universitatii „Transilvania” din Brasov, 2009. A condus si a participat la diverse proiecte de cercetare nationale si internationale.

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 216
Editura: Polirom
Apariția: 2010
ISBN: 978-973-46-1811-8
Dimensiuni: 16 x 23,5 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri