Introducere în SPSS pentru Cercetarea Socială și de Piață

Introducere în SPSS pentru Cercetarea Socială și de Piață
210,00 MDL (43,93 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Volumul ofera profesionistilor din domeniul sociologiei si marketingului notiuni teoretice si aplicatii practice pentru calculul si analiza datelor statistice cu ajutorul SPSS, versiunea 17. Studentii si profesorii de la facultatile de sociologie, marketing si administrarea afacerilor, masteranzii, doctoranzii si cercetatorii gasesc aici informatii necesare cu privire la crearea si gestionarea bazelor de date, curatarea si validarea lor, explorarea datelor, tratarea nonraspunsurilor.
 
Pe linga prezentarea etapelor analizei statistice, diferitele capitole propun exercitii de verificare si consolidare a cunostintelor, precum si exemple de analize pentru cei care nu doresc sa memoreze formule, ci sa inteleaga cum pot face o astfel de analiza pe baza propriilor date utilizind SPSS.
 
Din cuprins:

Crearea unei baze de date • Gestionarea bazei de date • Etichetarea variabilelor si a valorilor variabilelor • Definirea nonraspunsurilor • Validarea logica prin urmarirea filtrelor si a unor intrebari factuale • Asocierea intre variabile categoriale. Tabelul de contingenta • Diferente intre medii: testul t pentru esantioane independente si ANOVA • Explorarea datelor • Corelatia si regresia liniara multipla

Despre Autor

Marian Vasile este lector universitar la Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala, si cercetator la Academia Romana, Institutul de Cercetare a Calitatii Vietii. A incheiat un proiect postdoctoral centrat pe analizarea mecanismelor care influenteaza fericirea indivizilor. Este doctor in sociologie din 2010, cu o teza in care identifica o serie de stiluri de viata specifice Romaniei anilor 2000.

A participat la numeroase cursuri despre regresia multinivel si modele de ecuatii structurale si la proiecte de cercetare sociala in domenii precum stilurile de viata, stratificarea sociala, educatia, calitatea vietii si valorile. Este membru al European Sociological Association si International Sociological Association.

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 208
Editura: Polirom
Apariția: Februarie 2014
ISBN: 978-973-46-4136-9
Dimensiuni: 16 x 23,5 cm
Greutatea: 0.2500

Pareri