Introducere în Comunicarea Politică

Mai multe poze

Introducere în Comunicarea Politică
169,00 MDL (35,35 RON)

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Constienti de importanta mijloacelor de comunicare in dezbaterea publica, actorii politici isi supravegheaza atent mesajul transmis catre cetateni, intrucit de receptarea acestuia depind succesul sau esecul demersului lor.

Luind ca repere Statele Unite si Marea Britanie, volumul analizeaza relatia dintre politica, mass-media si democratie in contexte extrem de variate precum actiunile sindicale, campaniile electorale si cele organizate de grupurile de presiune, amenintarea venita din partea al-Qaida si implicatiile zilei de 11 septembrie asupra comunicarii politice internationale.

Cuprins: Politica in era mediatizarii • Opinia publica si sfera publica • Democratia si mijloacele de comunicare • Efectele comunicarii politice • Comportamentul de vot • Efectul publicitatii politice • Nevoia de stiri • Partidele si comunicarea politica • Sociologia strategiilor adoptate de gruparile politice marginale • Grupurile de presiune • Terorismul si oxigenul publicitatii • Conflictele internationale si comunicarea politica

Despre Autor

Brian McNair este profesor de jurnalism si comunicare la Universitatea Strathclyde.

A mai publicat News and Journalism in the UK: A Text Book (1993, Routledge), The Sociolgy of Journalism (1998, Hodder Arnold), Journalism and Democracy: An Evaluation of the Political Public Sphere (2000, Routledge) Striptease Culture: Sex, Media and the Democratisation of Desire (2002, Routledge), Cultural Chaos: journalism, news and power in a globalised world (2006, Routledge).

Detaliile Produsului

Limba: Română
Coperta: Copertă moale
Pagini: 320
Editura: Polirom
Apariția: 2007
ISBN: 978-973-46-0813-3
Dimensiuni: 16 x 23,5 cm
Greutatea: 0.3000

Pareri